МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА 3. Етапи розробки експертних систем1. Вибір проблеми і формування колективу розробників експертної системи. 2. Розробка і доробка прототипної системи. 3. Післярозробні етапи. 4. Визначити дані і знання. 5. Визначити сприйняття інформації.
Завдання для самостійної роботи 1. Схарактеризувати ідентифікацію проблеми. 2. Проаналізувати формування знань. 3. Схарактеризувати структурування і концептуалізацію знань. 4. Проаналізувати формалізацію концепції предметної області. 5. Визначити стиковку системи з іншими програмними засобами конкретного комп’ютера. Навчання користувачів. 6. Схарактеризувати підтримку системи. Базова література: [1 – 3] Допоміжна література: [1, 2] ТЕМА 4. Теоретичні аспекти одержання знань Завдання для самостійної роботи 1. Визначити психологічний аспект одержання знань. 2. Проаналізувати лінгвістичний аспект одержання знань. 3. Назвати гносеологічний аспект одержання знань. Базова література: [1 – 3] Допоміжна література: [1, 2] ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІ. Подання і одержання знань в експертних системах ТЕМА 5. Семантична репрезентація знань Завдання для самостійної роботи 1. Схарактеризувати перехресні класифікації. 2. Визначити типовість понять. 3. Схарактеризувати образну репрезентацію. 4. Визначити сприйняття інформації. Базова література: [1 – 3] Допоміжна література: [1, 2]
ТЕМА 6. Методи одержання знань Завдання для самостійної роботи 1. Проаналізувати класифікацію методів: комунікативні (пасивні, активні), текстологічні. 2. Схарактеризувати ланцюги міркувань. 3. Визначити експертні ігри. Базова література: [1 – 3] Допоміжна література: [1, 2]
ТЕМА 7. Методологія структурування знань 1. Семіотика: синтаксис, семантика, прагматика. 2. Етапи структурування знань. 3. Моделі подання знань. 4. Схарактеризувати перехресні класифікації. 5. Назвати інтерактивне набуття знань.
Завдання для самостійної роботи 1. Дати визначення вхідних і вихідних даних. 2. Проаналізувати укладання словника термінів. 3. Визначити виявлення об’єктів, понять і їхніх атрибутів. 4. Визначити виявлення зв’язків між поняттями. 5. Схарактеризувати виділення метапонять і деталізація понять. 6. Проаналізувати побудову піраміди знань. 7. Дати визначення відношень. Базова література: [1 – 3] Допоміжна література: [1, 2]
ТЕМА 8. Машинно-орієнтоване набуття і формування знань Завдання для самостійної роботи 1. Проаналізувати перелічувальну й елімінативну індукції. 2. Визначити зворотню дедукцію. 3. Схарактеризувати автоматичне формування знань. 4. Назвати інтерактивне набуття знань. Базова література: [1 – 3] Допоміжна література: [1, 2]
Читайте також:
|
||||||||
|