Основною метою проектування є систематизація, подальше закріплення і поглиблення знань та практичних навичок, які отримані під час навчання у навчальному закладі, а також накопичення досвіду самостійної роботи при вирішенні конкретних завдань технічної експлуатації рухомого складу автомобільного транспорту.
У процесі проектування і вирішення реальних виробничо–технічних завдань студент повинен вміти:
- використовувати сучасні методи техніко–економічного аналізу, які на всіх етапах курсового проектування забезпечують достовірність обґрунтування і раціональний вибір організаційних і технічних рішень;
- застосовувати теоретичні положення при вирішені практичних завдань і чітко формулювати свої пропозиції;
- виконувати детальний аналіз конструкцій стендів і пристроїв, що використовуються в технологічних процесах ТО і ПР автомобілів та обґрунтовувати вибір найбільш прийнятних конструкцій для конкретних умов роботи підприємства;
знати:
- методику виконання технологічного розрахунку ТО і ремонту автомобілів підприємства (АТП і СТО) з урахуванням технічного стану рухомого складу та умов його експлуатації, режиму роботи підприємства, рівня його технічної оснащеності та інших факторів;
- широко використовувати передові, прогресивні розробки, які направлені на оптимізацію виробничих процесів технічного обслуговування (ТО) і поточного ремонту (ПР) рухомого складу;
- передбачити необхідні заходи для забезпечення охорони праці та оточуючого середовища;
- оформити розрахунково–пояснювальну записку і графічну частину проекту у відповідності з вимогами до ЄСКД.
Курсовий проект (КП) є кваліфікаційною роботою студента. Для якісного виконання КП та успішного захисту необхідно обов'язкове дотримання вимог наукової організації процесу курсового проектування, починаючи із своєчасного отримання студентом індивідуального завдання та закінчуючи захистом виконаних розробок.
Вимоги до оформлення розрахунково–пояснювальної записки КП