Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета курсового проектування

Основною метою проектування є систематизація, подальше закріплення і поглиблення знань та практичних навичок, які отримані під час навчання у навчальному закладі, а також накопичення досвіду самостійної роботи при вирішенні конкретних завдань технічної експлуатації рухомого складу автомобільного транспорту.

У процесі проектування і вирішення реальних виробничо–технічних завдань студент повинен вміти:

- використовувати сучасні методи техніко–економічного аналізу, які на всіх етапах курсового проектування забезпечують достовірність обґрунтування і раціональний вибір організаційних і технічних рішень;

- застосовувати теоретичні положення при вирішені практичних завдань і чітко формулювати свої пропозиції;

- виконувати детальний аналіз конструкцій стендів і пристроїв, що використовуються в технологічних процесах ТО і ПР автомобілів та обґрунтовувати вибір найбільш прийнятних конструкцій для конкретних умов роботи підприємства;

знати:

- методику виконання технологічного розрахунку ТО і ремонту автомобілів підприємства (АТП і СТО) з урахуванням технічного стану рухомого складу та умов його експлуатації, режиму роботи підприємства, рівня його технічної оснащеності та інших факторів;

- широко використовувати передові, прогресивні розробки, які направлені на оптимізацію виробничих процесів технічного обслуговування (ТО) і поточного ремонту (ПР) рухомого складу;

- передбачити необхідні заходи для забезпечення охорони праці та оточуючого середовища;

- оформити розрахунково–пояснювальну записку і графічну частину проекту у відповідності з вимогами до ЄСКД.

Курсовий проект (КП) є кваліфікаційною роботою студента. Для якісного виконання КП та успішного захисту необхідно обов'язкове дотримання вимог наукової організації процесу курсового проектування, починаючи із своєчасного отримання студентом індивідуального завдання та закінчуючи захистом виконаних розробок.

 

Вимоги до оформлення розрахунково–пояснювальної записки КП

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  3. VII. Етап проектування
  4. VII. Етап проектування
  5. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  6. Аналіз вихідних даних і постановка задач на курсове проектування
  7. БЛАНК ЗАВДАННЯ НА КУРСОВЕ ПРОЕКТУВАННЯ
  8. Варіантне проектування будівельного виробництва.
  9. Варіантне проектування технології зведення будівель та споруд.
  10. Вибір мікропроцесорного комплекту для проектування обчислювальних пристроїв і систем
  11. Вибір об'єкта для проектування
  12. Вибір початкових даних та елементної бази для проектування слідкуючої системи




Переглядів: 733

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів та їхня техніко–економічна характеристика | Тематика, структура і зміст КП

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.