Курсовий проект складається із пояснювальної записки та графічної частини. Теми мають комплексний характер і передбачають одночасне вирішення технічних, організаційних, конструкторських та економічних завдань автотранспортних підприємств.
Тема курсового проекту включає назву технологічного процесу, передбаченого проекту. Наприклад: «Організація робіт в агрегатному відділенні з розробкою технологічного процесу ремонту коробок передач», або «Організація робіт в зоні ПР з розробкою технологічного процесу обслуговування і ремонту передніх підвісок». Вихідні дані встановлюють:
- тип підприємства (АТП,СТОА);
- тип і марка рухомого складу;
- середньодобовий пробіг;
- режим роботи;
- кількість змін роботи;
- категорія умов експлуатації.
Робота з виконання проекту складається з декількох етапів, кожний з яких є закінченим розділом і виконується у зазначений в завдані термін.
Проект має відповідати завданню на проектування.
Оформлення змісту
До змісту включають: вступ, послідовно перелічені назви всіх розділів, підрозділів, пунктів, підпунктів (якщо вони мають заголовки), висновки і пропозиції, перелік посилань, назви додатків. Слово «Зміст» записують симетрично тексту приблизно посередині сторінки .
Цифри сторінок повинні проставлятись так, щоб ряди чисел у всіх графах були розташовані один під одним.
Завдання на виконання курсового проекту
Після затвердження теми курсового проекту керівники розробляють індивідуальні завдання для кожного студента.
Завдання на курсове проектування розглядаються цикловою комісією, підписуються керівником курсового проекту, головою циклової комісії затверджуються заступником директора з навчальної роботи.
Взірець завдання на КП і зміст розрахунково–пояснювальної записки подано в додатках 11 і 12. В процесі курсового проектування розв'язуються завдання підвищення ефективності виробництва за рахунок підвищення продуктивності праці, максимального енергозбереження, підвищення якості та збільшення видів послуг, більш повного використання всіх видів ресурсів, попередження забруднення навколишнього середовища.