МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Коригування трудомісткості робіт з ЩО виконуємо за формулою, (2.4) де – нормативна трудомісткість робіт ЩО: – відкоригована трудомісткість робіт ЩО; – коефіцієнт механізації робіт ЩО. Визначаємо коефіцієнт механізації робіт ЩО за формулою (2.5) де М– доля механізованих робіт в ЩО,% Нормативні трудомісткості ТО–1,ТО–2 та ПР беремо із таблиці 1, додаток 1 (2.6) де – трудомісткість робіт СО. Нормативний пробіг автомобіля до КР ( ) беремо із таблиці додаток 2 Час простою автомобіля в ТО і ремонті ( ) беремо із таблиці , додаток 18 (2.7) де – час на доставку автомобіля на АРЗ і в зворотному напрямку, днів; – нормативний час простою автомобіля в КР, днів. Нормативний час простою автомобіля в КР ( ) беремо із таблиці , додаток 18 (2.8) де нормативна періодичність до ТО–1 і ТО–2 Періодичність ТО може бути зменшена власником ДТЗ до 20% в залежності від умов експлуатації ДТЗ. ІІ–ВАРІАНТ Коригування періодичності ТО–1 виконуємо за формулою: = (км), (2.9) де – скоригована періодичність ТО–1 за коефіцієнтами; – коефіцієнт, що враховує категорію умов експлуатації (див. додаток 2, таблиця 4); – коефіцієнт, що враховує природно – кліматичні умови (див. додаток 2, таблиця 6). (км), (2.10) де – скоригована періодичність ТО–2 за коефіцієнтом . Трудомісткість ЩО, ТО–1. ТО–2, СО коригується за формулами: = (люд.год.), (2.11) де – коефіцієнт, що визначає долю механізованих робіт при виконанні обслуговування; – коефіцієнт, що враховує модифікацію рухомого складу та організацію робіт з ТО і ПР (див. додаток 2, таблиця 5) Тщо – відкоригована трудомісткість ЩО. визначаємо за формулою: = (2.12) де М – доля механізованих робіт при проведенні ЩО (%) нормативна трудомісткість ТО–1. = (люд.год.), (2.13) де відкоригована трудомісткість ТО–1; – нормативна трудомісткість ТО–2; – коефіцієнт, що враховує пробіг автомобілів з початку експлуатації (див. додаток 2, таблиця 7).
(люд.год.), (2.14) де – відкоригована трудомісткість ТО–2; – нормативна трудомісткість ТО–2. Трудомісткість СО визначаємо за формулою, вказаною у І–варіанті. , (2.15) де – скоригована трудомісткість поточного ремонту; – коефіцієнт що враховує кількість технологічного – сумісного рухомого складу (див. додаток 2, таблиця 8). Визначаємо трудомісткість контрольно–діагностичних робіт при виконані ТО і ПР. Трудомісткість діагностування входить до трудомісткості ТО і ПР за видами робіт, тому , (2.16) де – трудомісткість виконання діагностичних робіт при загальній діагностиці Д1; – частина трудомісткості ТО–1,яка припадає на загальні діагностичні роботи; Рекомендується: =0,005 для причепів і напівпричепів =0,008 для автобусів, позадорожних автомобілів та автомобілів–самоскидів =0,15–0,2 для легкових автомобілів. , (2.17) де – трудомісткість контрольно–діагностичних робіт при виконані поелементного діагностування – частина трудомісткості ТО–2,що припадає на поглиблену діагностику. Рекомендується = 0,02 для причепів і напівпричепів =0,05–0,08 для автобусів позадорожних автомобілів і автомобілів–самоскидів = 0,1–0,15 для легкових та вантажних автомобілів. (2.18) де – трудомісткість контрольно–діагностичних робіт при виконані ПР; – частина трудомісткості ПР,яка припадає на загальне та поглиблене діагностування; Рекомендується : =0,03 для причепів напівпричепів =0,02–0,05 для іншого рухомого складу Визначаємо скорегований пробіг автомобілів до КР за формулою (2.19) де – скоригований пробіг автомобіля до КР за коефіцієнтами. - нормативний пробіг автомобіля до КР (див. додаток 18, таблиця ) Читайте також:
|
||||||||
|