![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Коригування трудомісткості робіт з ЩО виконуємо за формулою
де
Визначаємо коефіцієнт механізації робіт ЩО за формулою
де М– доля механізованих робіт в ЩО,% Нормативні трудомісткості ТО–1,ТО–2 та ПР беремо із таблиці 1, додаток 1
де Нормативний пробіг автомобіля до КР ( Час простою автомобіля в ТО і ремонті (
де
Нормативний час простою автомобіля в КР (
де Періодичність ТО може бути зменшена власником ДТЗ до 20% в залежності від умов експлуатації ДТЗ. ІІ–ВАРІАНТ Коригування періодичності ТО–1 виконуємо за формулою:
де
де Трудомісткість ЩО, ТО–1. ТО–2, СО коригується за формулами:
де
Тщо – відкоригована трудомісткість ЩО.
де М – доля механізованих робіт при проведенні ЩО (%)
де
де
Трудомісткість СО визначаємо за формулою, вказаною у І–варіанті.
де
Визначаємо трудомісткість контрольно–діагностичних робіт при виконані ТО і ПР. Трудомісткість діагностування входить до трудомісткості ТО і ПР за видами робіт, тому
де
Рекомендується:
де
Рекомендується
де
Рекомендується :
Визначаємо скорегований пробіг автомобілів до КР за формулою
де
Читайте також:
|
||||||||
|