МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Коригування трудомісткості робіт з ЩО виконуємо за формулою, (2.4) де – нормативна трудомісткість робіт ЩО: – відкоригована трудомісткість робіт ЩО; – коефіцієнт механізації робіт ЩО. Визначаємо коефіцієнт механізації робіт ЩО за формулою (2.5) де М– доля механізованих робіт в ЩО,% Нормативні трудомісткості ТО–1,ТО–2 та ПР беремо із таблиці 1, додаток 1 (2.6) де – трудомісткість робіт СО. Нормативний пробіг автомобіля до КР ( ) беремо із таблиці додаток 2 Час простою автомобіля в ТО і ремонті ( ) беремо із таблиці , додаток 18 (2.7) де – час на доставку автомобіля на АРЗ і в зворотному напрямку, днів; – нормативний час простою автомобіля в КР, днів. Нормативний час простою автомобіля в КР ( ) беремо із таблиці , додаток 18 (2.8) де нормативна періодичність до ТО–1 і ТО–2 Періодичність ТО може бути зменшена власником ДТЗ до 20% в залежності від умов експлуатації ДТЗ. ІІ–ВАРІАНТ Коригування періодичності ТО–1 виконуємо за формулою: = (км), (2.9) де – скоригована періодичність ТО–1 за коефіцієнтами; – коефіцієнт, що враховує категорію умов експлуатації (див. додаток 2, таблиця 4); – коефіцієнт, що враховує природно – кліматичні умови (див. додаток 2, таблиця 6). (км), (2.10) де – скоригована періодичність ТО–2 за коефіцієнтом . Трудомісткість ЩО, ТО–1. ТО–2, СО коригується за формулами: = (люд.год.), (2.11) де – коефіцієнт, що визначає долю механізованих робіт при виконанні обслуговування; – коефіцієнт, що враховує модифікацію рухомого складу та організацію робіт з ТО і ПР (див. додаток 2, таблиця 5) Тщо – відкоригована трудомісткість ЩО. визначаємо за формулою: = (2.12) де М – доля механізованих робіт при проведенні ЩО (%) нормативна трудомісткість ТО–1. = (люд.год.), (2.13) де відкоригована трудомісткість ТО–1; – нормативна трудомісткість ТО–2; – коефіцієнт, що враховує пробіг автомобілів з початку експлуатації (див. додаток 2, таблиця 7).
(люд.год.), (2.14) де – відкоригована трудомісткість ТО–2; – нормативна трудомісткість ТО–2. Трудомісткість СО визначаємо за формулою, вказаною у І–варіанті. , (2.15) де – скоригована трудомісткість поточного ремонту; – коефіцієнт що враховує кількість технологічного – сумісного рухомого складу (див. додаток 2, таблиця 8). Визначаємо трудомісткість контрольно–діагностичних робіт при виконані ТО і ПР. Трудомісткість діагностування входить до трудомісткості ТО і ПР за видами робіт, тому , (2.16) де – трудомісткість виконання діагностичних робіт при загальній діагностиці Д1; – частина трудомісткості ТО–1,яка припадає на загальні діагностичні роботи; Рекомендується: =0,005 для причепів і напівпричепів =0,008 для автобусів, позадорожних автомобілів та автомобілів–самоскидів =0,15–0,2 для легкових автомобілів. , (2.17) де – трудомісткість контрольно–діагностичних робіт при виконані поелементного діагностування – частина трудомісткості ТО–2,що припадає на поглиблену діагностику. Рекомендується = 0,02 для причепів і напівпричепів =0,05–0,08 для автобусів позадорожних автомобілів і автомобілів–самоскидів = 0,1–0,15 для легкових та вантажних автомобілів. (2.18) де – трудомісткість контрольно–діагностичних робіт при виконані ПР; – частина трудомісткості ПР,яка припадає на загальне та поглиблене діагностування; Рекомендується : =0,03 для причепів напівпричепів =0,02–0,05 для іншого рухомого складу Визначаємо скорегований пробіг автомобілів до КР за формулою (2.19) де – скоригований пробіг автомобіля до КР за коефіцієнтами. - нормативний пробіг автомобіля до КР (див. додаток 18, таблиця ) Читайте також:
|
||||||||
|