Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Коригування трудомісткості робіт з ЩО виконуємо за формулою

, (2.4)

де – нормативна трудомісткість робіт ЩО:

відкоригована трудомісткість робіт ЩО;

коефіцієнт механізації робіт ЩО.

Визначаємо коефіцієнт механізації робіт ЩО за формулою

(2.5)

де М– доля механізованих робіт в ЩО,%

Нормативні трудомісткості ТО–1,ТО–2 та ПР беремо із таблиці 1, додаток 1

(2.6)

де – трудомісткість робіт СО.

Нормативний пробіг автомобіля до КР ( ) беремо із таблиці додаток 2

Час простою автомобіля в ТО і ремонті ( ) беремо із таблиці , додаток 18

(2.7)

де – час на доставку автомобіля на АРЗ і в зворотному напрямку, днів;

– нормативний час простою автомобіля в КР, днів.

Нормативний час простою автомобіля в КР ( ) беремо із таблиці , додаток 18

(2.8)

де нормативна періодичність до ТО–1 і ТО–2

Періодичність ТО може бути зменшена власником ДТЗ до 20% в залежності від умов експлуатації ДТЗ.

ІІ–ВАРІАНТ

Коригування періодичності ТО–1 виконуємо за формулою:

= (км), (2.9)

де скоригована періодичність ТО–1 за коефіцієнтами;

– коефіцієнт, що враховує категорію умов експлуатації (див. додаток 2, таблиця 4);

– коефіцієнт, що враховує природно – кліматичні умови (див. додаток 2, таблиця 6).

(км), (2.10)

де – скоригована періодичність ТО–2 за коефіцієнтом .

Трудомісткість ЩО, ТО–1. ТО–2, СО коригується за формулами:

= (люд.год.), (2.11)

де – коефіцієнт, що визначає долю механізованих робіт при виконанні обслуговування;

– коефіцієнт, що враховує модифікацію рухомого складу та організацію робіт з ТО і ПР (див. додаток 2, таблиця 5)

Тщо – відкоригована трудомісткість ЩО.

визначаємо за формулою:

= (2.12)

де М – доля механізованих робіт при проведенні ЩО (%)

нормативна трудомісткість ТО–1.

= (люд.год.), (2.13)

де відкоригована трудомісткість ТО–1;

– нормативна трудомісткість ТО–2;

– коефіцієнт, що враховує пробіг автомобілів з початку експлуатації (див. додаток 2, таблиця 7).

 

(люд.год.), (2.14)

де – відкоригована трудомісткість ТО–2;

– нормативна трудомісткість ТО–2.

Трудомісткість СО визначаємо за формулою, вказаною у І–варіанті.

, (2.15)

де – скоригована трудомісткість поточного ремонту;

– коефіцієнт що враховує кількість технологічного – сумісного рухомого складу (див. додаток 2, таблиця 8).

Визначаємо трудомісткість контрольно–діагностичних робіт при виконані ТО і ПР.

Трудомісткість діагностування входить до трудомісткості ТО і ПР за видами робіт, тому

, (2.16)

де – трудомісткість виконання діагностичних робіт при загальній діагностиці Д1;

– частина трудомісткості ТО–1,яка припадає на загальні діагностичні роботи;

Рекомендується:

=0,005 для причепів і напівпричепів

=0,008 для автобусів, позадорожних автомобілів та автомобілів–самоскидів

=0,15–0,2 для легкових автомобілів.

, (2.17)

де – трудомісткість контрольно–діагностичних робіт при виконані поелементного діагностування

– частина трудомісткості ТО–2,що припадає на поглиблену діагностику.

Рекомендується = 0,02 для причепів і напівпричепів

=0,05–0,08 для автобусів позадорожних автомобілів і автомобілів–самоскидів

= 0,1–0,15 для легкових та вантажних автомобілів.

(2.18)

де – трудомісткість контрольно–діагностичних робіт при виконані ПР;

– частина трудомісткості ПР,яка припадає на загальне та поглиблене діагностування;

Рекомендується :

=0,03 для причепів напівпричепів

=0,02–0,05 для іншого рухомого складу

Визначаємо скорегований пробіг автомобілів до КР за формулою

(2.19)

де – скоригований пробіг автомобіля до КР за коефіцієнтами.

- нормативний пробіг автомобіля до КР (див. додаток 18, таблиця )



Читайте також:

  1. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  2. IV. ВИБІР КОНТРОЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  3. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  4. ReM – модифікований критерій Рейнольда, який визначається за формулою
  5. VII. ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ
  6. XVI. Коригування списку рекомендованих до зарахування
  7. А а) робітники
  8. А) Графік руху робітників.
  9. А) Заробітна плата її форми та системи.
  10. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  11. А.2.3. Розрахунок загальної трудомісткості робіт по ТО і ПР автомобілів
  12. А.2.4.. Розподіл трудомісткості ТО і ПР по видах робіт СТОА




Переглядів: 1247

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вибір та корегування нормативів | Для варіантів І і ІІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.