Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ДОДАТОК А

ЗАВДАННЯ ДО РОЗДІЛУ «ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» У ДИПЛОМНОМУ ПРОЕКТІ (РОБОТІ) ОКР «СПЕЦІАЛІСТ»

(згідно наказу ректора №675ст від 29.05.2012)

Кафера______________________________________________________

 

Студент (П.І.Б.) _______________________________________________група__________

1. Тема дипломного проекту (роботи) _____________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________

2. Характер дипломного проекту /роботи (дослідницький, системотехнічний, схемотехнічний, конструкторський, технологічний, з розробки алгоритмічних і програмних засобів та ін). Необхідне підкреслити або дописати _____________________________________________________________

3. Вказати устаткування, обладнання, інструменти, речовини, тощо, що використовуються , та їх технічні характеристики ( потужність, частота коливань, рівень електромагнітного поля, концентрація шкідливих речовин, об'єм інформації, яка переробляється, фактори тяжкості та напруженості трудового процесу та ін.) ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Очікувані результати дипломного проекту/роботи та область їх застосування _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Керівник дипломного проекту /роботи_________________________________(підпис)

 

Студент

 

Використовуючи дані п.3,4, складає функціональну схему взаємодії обладнання та описує наявність небезпечних та шкідливих чинників, які виникають під час роботи.

Використовуючи проаналізовану функціональну схему, складає систему Л-М-С з усіма можливими зв'язками.

Консультант з розділу «Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях»

 

Використовуючи п. 1,2,3,4 та проаналізовану систему Л-М-С, вирішує доцільність вибору домінуючого фактора, з урахуванням нормативних , організаційно-технічних , санітарно-гігієнічних та лікувально-профілактичних методів та засобів для забезпечення раціонального захисту від впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників та формулює завдання.

 

Формулювання завдання: розробити заходи з охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях з поглибленим опрацюванням питання ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Консультант з розділу ОП та БНС

П.І.Б._______________________видав завдання ________________підпис______________________

( дата)

 

Студент (П.І.Б.)_____________ прийняв до виконання _____________підпис____________________

(дата)

 

 

ДОДАТОК Б

 

ДОВІДКОВІ МАТЕРІАЛИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО

ВИКОНАННЯ ІНЖЕНЕРНИХ РОЗРАХУНКІВ У РОЗДІЛІ «ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ»

 


Читайте також:

  1. Баланс робочого часу одного робочого в рік (додаток 2).
  2. Додаток
  3. Додаток
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток
  7. ДОдаток
  8. Додаток
  9. ДОДАТОК
  10. Додаток
  11. ДОДАТОК
  12. Додаток




Переглядів: 355

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рекомендації до виконання інженерних розрахунків | Визначення струму однофазного короткого замикання та перевірка умов спрацювання захисного апарата

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.