Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ДОДАТОК В

ОЦІНКА ФАКТОРІВ ВИРОБНИЧОГО СЕРЕДОВИЩА

І ТРУДОВОГО ПРОЦЕСУ

 

  Чинники виробничого середовища і трудового процесу Значення фактора (ПДК, ПДУ) 3 клас – небезпечні та шкідливі умови, характер праці Тривалість дії фактора, % за зміну
Норма Факт 1 ст 2 ст 3 ст
1. Шкiдливi хiмiчнi речовини: а) 1 клас небезпеки б) 2 клас небезпеки в) 3-4 клас небезпеки            
           
           
2. Шум            
3. Ультразвук            
4. Неіонізуючі: випромінювання а) промислової частоти б) радіотехнічних діапазонів            
           
5. Рентгенівське випромінювання            
6. Мікроклімат: а) температура повітря б) швидкість руху повітря в) відносна вологість            
           
           
7. Освітлення: а) природне б) штучне            
           
8. Важкість праці: а) дрібні стереотипні рухи кистей і пальців рук, кількість за зміну б) робоча поза в) нахил тулуба г) переміщення в просторі            
           
           

 

 

             
10. Напруженiсть працi: а) увага: тривалiсть зосередження, (% до тривалостi ) цiльнiсть сигналiв, у середньому за годину б) напруженiсть аналiзаторних функцiй: зiр : слух (при виробничiй потребi сприйняття мови або диференцiювання сигналiв) в) емоцiйна та iнтелектуальна на­пруженiсть г) одноманiтнiсть кiлькiсть елементiв у багаторазових повторювальних операцiях: тривалiсть виконання повторюваних операцiй час спостереження за ходом виробничого процесу без активних дiй            
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
11. Змінність            
Кількість чинників            

 

Гігієнічна оцінка умов праці________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

 


Читайте також:

  1. Баланс робочого часу одного робочого в рік (додаток 2).
  2. Додаток
  3. Додаток
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток
  7. ДОдаток
  8. Додаток
  9. ДОДАТОК
  10. Додаток
  11. ДОДАТОК
  12. Додаток




Переглядів: 343

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розміщення робочих місць | ДОДАТОК Д

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.063 сек.