Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Графік – цифровий малюнок, який дозволяє представити суть явища, сприяє його аналізу та популяризації результатів.

Вони дають можливість стило і наочно подати результати досліджень, в конкретній і зрозумілій формі пояснити цифрові дані й взаємозв’язок між ними. За допомогою вдало побудованих графіків чи діаграм можна відобразити не тільки конкретні дані, а й закономірності, які вони відображають.

Графічні зображення результатів досліджень найчастіше будують на основі системи прямокутних координат. Для побудови графіків застосовують рівномірні і нерівномірні (функціональні) шкали. Рівномірною вважається шкала, протягом якої відстань між двома сусідніми поділками не змінюється. У функціональної шкали відстань між двома сусідніми поділками постійно змінюється за певним математичним законом (прикладом такої шкали може бути логарифмічна). Застосовують нерівномірні шкали для більш наочного зображення окремих графічних залежностей.
Побудова графіка включає три етапи:

- вибір шкали і побудова координатної сітки з урахуванням доцільного масштабу графічного зображення;

- відкладання дослідних точок (тобто числових значень результатів експерименту) на координатній сітці;

- з’єднання дослідних точок ломаною або плавною лінією так, щоб вона по можливості проходила якнайближче до них.

Наприклад, для описання динаміки рівня інтересу учнів до навчання використовується лінійний графік .

Будують графіки в прямокутній системі координат. Кожен ряд розподілу містить два елементи: на осі “Х” відкладають значення або порядок ознаки, на осі “У” – частоту.

Для зображення динаміки явищ, процесів, а також для порівняння ознак використовують діаграми. Діаграми можуть бути лінійні, стовпчикові (вертикальні, горизонтальні), стрічкові та секторні. Окрім площинних часто використовують об'ємні діаграми.

Наведемо приклад діаграми.

1 - Працевлаштування за професією.

2 - Продовження навчання за професією.

3 - Здобуття нової освіти.

4 - Ще не визначилися.

Наведемо приклад більш складного виду – об'ємної діаграми.

Рисунок 2. Об'ємна діаграма


Читайте також:

  1. VI. Образотворче мистецтво: живопис, скульптура, графіка (20 хв.)
  2. А) Графік руху робітників.
  3. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  4. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  5. Активний бюджетний дефіцитхарактеризу­ється спрямуванням коштів на інвестування еко­номіки, що сприяє зростанню ВВП.
  6. Алгебра та початки аналізу
  7. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  8. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  9. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  10. Алгоритм побудови сітьових графіків.
  11. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  12. Аналіз і оптимізація сіткового графіка




Переглядів: 569

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СТРУКТУРА ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ | Методи статистичного аналізу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.