Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Програма професійної проби за трьома напрямками (технологічному, ситуативному, функціональному) і за трьома рівнями складності

Технологічний компонент Ситуативний компонент Функціональний компонент
Основні прийоми виконання простих і тамбурних швів
1 рівень
Завдання: засвоїти прийоми виконання швів «вперед голку», «стебельчатий», «петельний», «тамбурний», «козлик», «косичка» Завдання: виконати прості і тамбурні шви гнучкими,округлими лініями. Завдання: по заданому ескізу вишити візерунок.
Умови: показ трудових засобів виконується майстром, після чого учням пропонується повторити показані прийоми. Умови: на тканині нанесені елементи квіткової композиції. Учням пропонується вишити гнучке стебло і округлі листки. Умови: виконати завдання кольоровими нитками мулине тамбурним швом.
Результат: завдання вважається виконаним, якщо шви виконані якісно. Результат: завдання вважається виконаним, якщо види швів відповідають елементам квіткової композиції. Результат: завдання вважається виконаним, якщо дотримані основні прийоми виконання тамбурних швів.
2 рівень.
Завдання: виконати орнаментальний мотив вишивки за заданим зразком. Завдання: доповнити і завершити проект квіткової композиції. Завдання:виконати візерунок у зменшеному розмірі.
Умови:вишити орнамент по уголках салфетки швами «козлик»і«косичка» Умови: на тканину нанести листки, травку,не розпустившийся бутон і вишити відповідними швами. Умови: : виконати завдання кольоровими нитками мулине простим тамбурним швом, упротилежному куточку салфетки.
Результат:завдання вважається виконаним, якщо були дотримані прийоми виконання швів у куточках з елементами орнаменту. Результат:завдання вважається виконаним якщо знайдено правильне композиційне рішення. Результат: : завдання вважається виконаним, якщо дотримані пропорції узору у зменшеному вигляді відповідними видами швів.
3 рівень.
Завдання:виконати петельний шов по випуклих округлих лініях. Завдання:обробити краї фестонів салфетки. Завдання:розробити ескіз фестонів для комірця.
Умови:елементи фестонів повинні бути виконані самостійно. Умови:обробити фестони щільними петельними стібками. Умови:край виробу виконати по розробленому ескізу.
Результат:завдання вважається виконаним, якщо правильно використовуються основні прийоми вишивки петельним швом. Результат: :завдання вважається виконаним, якщо використовуються різні варіанти конфігурації фестонів. Результат: :завдання вважається виконаним, якщо знайдено оригінальне композиційне рішення,яке відповідає формі виробу.
Техніка виконання строкової вишивки
1 рівень
Завдання: засвоїти приклади простих мережок. Завдання:виконати мережки «кисточка», «стовбчик». Завдання:оформити край салфетки мережкою.
Умови: : показ трудових засобів виконується майстром, після чого учням пропонується повторити показані прийоми. Умови:із тканини висмикнути нитки основи, контрольну нитку і виконати прості мережки нитками муліне. Умови:висмикнути нитки від краю салфетки для появи бахроми після виконання мережки.
Результат:завдання вважається виконаним,якщо учнями засвоєна техніка виконання простих мережок. Результат: :завдання вважається виконаним,якщо мережки виконані якісно. Результат: :завдання вважається виконаним,якщо дотримані основні умови техніки виконання мережок по краю салфетки.
2 рівень.
Завдання:засвоїти техніку виконання ажурних мережок. Завдання:виконати мережки «розкол», «схрещені стебла», «снопик» Завдання:оформити угол салфетки ажурною мережкою.
Умови: : показ трудових засобів виконується майстром, після чого учні виконують вправи по відпрацюванню ажурних мережок. Умови:на одній прорідженій полосі виконати три види мережок нитками муліне. Умови:виконати мережку під прямим кутом в кутку салфетки.
Результат:завдання вважається виконаним,якщо були дотримані прийоми виконання ажурних мережок. Результат:завдання вважається виконаним,якщо техніка виконання відповідає названим видам ажурних мережок. Результат:завдання вважається виконаним,якщо були дотримані умови виконання ажурних мережок.
3 рівень
Завдання: розробити варіант мережи із простих мережок. Завдання:виконати проект мережи із простих мережок. Завдання: розробити декілька варіантів мережи із простих мережок.
Умови: варіант мережи повинен бути виконаний самостійно. Умови: зберегти симетрію мережок у мережі. Умови: виконати варіант мережі на салфетці, який сподобався.
Результат:завдання вважається виконаним,якщо засвоєні різновиди строкової вишивки. Результат:завдання вважається виконаним,якщо знайдено оригінальне рішення. Результат: :завдання вважається виконаним, якщо знайдено оригінальне композиційне рішення і дотримана техніка виконання строкової вишивки.
Техніка виконання рахункової вишивки
1 рівень
Завдання:освоїти техніку виконання рахункових швів: «розпис», «хрестик». Завдання:заповнити візерунок по малюнку (додаток 18). Завдання:вишити візерунок з варіантами виконання шва «розпис».
Умови:трудові прийоми демонструє майстер, потів виконують учні. Умови:вишити візерунок по рахунку ниток тканини. Умови:використати геометричні і рослинні візерунки.
Результат:завдання вважається виконаним, якщо дотримані технічні умови виконання рахункових швів. Результат:завдання вважається виконаним, якщо заповнення візерунка відповідає технічним умовам. Результат:завдання вважається виконаним, якщо фрагмент вишивки відповідає геометричному і рослинному візерунку.
2 рівень
Завдання:освоїти техніку виконання рахункових швів: «набір» і рахункової двохсторонньої гладді. Завдання:вишити візерунок у вигляді трикутника, ромба, полосок. Завдання:розробити ескізи рахункової вишивки , які мають багато варіантів поєднання.
Умови: :трудові прийоми демонструє майстер, потів виконують учні. Умови: самостійно визначити відповідність геометричного характеру формі виробу. Умови: самостійно вишити візерунок.
Результат:завдання вважається виконаним, якщо набір має декілька варіантів стібків, а малюнок рахункової гладі утворюється з обох боків. Результат:завдання вважається виконаним, якщо вишитий візерунок відповідає призначенню і формі виробу. Результат:завдання вважається виконаним, якщо вишивка відповідає даному ескізу.
3 рівень
Завдання: розробити варіанти облямівки з використанням рахункової вишивки. Завдання: вишити облямівку орнаментом зі збереженням рядів рахункової вишивки. Завдання:розробити орнамент вишивки із мотивів геометричного характеру.
Умови: під керівництвом майстра виконати вишивку облямівки. Умови: при вишивці орнаменту використати облямівку. Умови: самостійно оформити орнамент вишивки стібками в різних напрямах.
Результат:завдання вважається виконаним, якщо вишивка облямівки відрізняється оригінальністю. Результат:завдання вважається виконаним, якщо вишивка справляє враження орнамента. Результат:завдання вважається виконаним, якщо вишивка носить завершений характер.
                               

 


Читайте також:

  1. DEVICE - Визначити пристрій для якого компілюється програма
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. II. РОБОЧА ПРОГРАМА
  4. III. GPSS — програма імітаційної моделі ЕОМ
  5. III. Програма
  6. III. Програма
  7. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  8. Аналіз стану та проблем реалізації Болонського процесу в Україні за ключовими напрямками.
  9. Аналіз, прогнозування, профілактика травматизму та професійної захворюваності в галузі
  10. Англійський економіст У. Бріджез пропонує модель організаційних змін за такими напрямками.
  11. Атомізація проби
  12. Блок-схема Програма




Переглядів: 391

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика дослідження тактильної пам’яті | Зміст занять

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.