Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст занять

Технологічний напрям.

Для виконання професійних проб 1 – го рівня учням пропонується засвоїти прийоми простих і тамбурних швів, мережок, рахункової вишивки з допомогою показу трудових прийомів майстром.

Необхідні матеріали, інструменти і прилади: тканина полотняного переплету, нитки муліне, канва, ножиці маленькі із загнутими кінчиками, голки вишивальні з видовженим вушком, наперсток, п’яльця, міліметровий папір, калька, копіювальний папір, сантиметрова стрічка, булавки.

Для виконання професійних проб 2 – го рівня учням пропонується виконати завдання по запропонованих ескізах.

Виконуючи проби 2 – го рівня учні розробляють свої варіанти візерунків для відпрацювання навичок виконання швів ручної вишивки.

Ситуативний напрям.

В змісті завдань професійних проб 1 –го рівня пропонується виконання фрагментів вишивки по деяким конфігураціям візерунків.

Проби 2 – го рівня включають відпрацювання прийомів вишивки на виробах з урахуванням варіативності, призначення і відповідності формі виробу.

Для виконання професійних проб 3 – го рівня учням пропонується виконати свої проекти вишивки, використати оригінальне рішення в створенні орнаментів, мереж, фестонів.

Функціональний напрям.

Зміст завдань професійних проб 1 – го рівня направлений на виконання робіт по запропонованих ескізах і створенню особистих проектів учнів.

Для виконання професійних проб 2 – го рівня учні використовують в створенні композиції пропорційне рішення і відповідність візерунків формі виробу.

Професійні проби 3 – го рівня передбачають самостійне виконання завдання по розроблених проектах композиції з дотриманням трудових прийомів.

 

Додаток:6.3

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Короткий зміст
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 369

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програма професійної проби за трьома напрямками (технологічному, ситуативному, функціональному) і за трьома рівнями складності | Програма професійної проби з деревообробки (8—9 класи)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.066 сек.