МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІМІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Факультет економіки та бізнесу
ПОТЕНЦІАЛ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ студентів ОКР «Бакалавр» спеціальності 6.030504 - «Економіка підприємства»
Мелітополь, 2013 Потенціал і розвиток підприємства.Методичні вказівки для самостійної роботи студентів ОКР «Бакалавр», спеціальність - 6.030504 «Економіка підприємства» . – Мелітополь: ТДАТУ, 2013. – 97 с.
Розробники: к.е.н., доцент кафедри організації виробництва та агробізнесу ТДАТУ Розуменко С.М. Рецензент:д.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу Легеза Д.Г.
Розглянуто та рекомендовано до друку на засіданні кафедри організації виробництва та агробізнесу «23» травня 2013 року, протокол № 9. Затверджено методичною комісією факультету економіки та бізнесу ТДАТУ « 20 » червня 2013 р., протокол № 10.
Методичні вказівки для самостійної роботи студентів розроблено у відповідності із робочою програмою навчальної дисципліни «Потенціал і розвиток підприємства». ЗМІСТ
ВСТУП
Самостійна робота студентів – це процес активного, цілеспрямованого набуття студентом нових для нього знань і умінь без безпосередньої участі викладачів. Самостійна робота студента – невід'ємна частина навчальної роботи студента з вивчення дисциплін і курсів, встановлених затвердженим навчальним планом. Вона є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у час, вільний від аудиторних навчальних занять. Виконання роботи передбачає опрацювання лекційного матеріалу, основної літератури з дисципліни, методичних вказівок до виконання практичних завдань з відповідної теми. Самостійна робота студентів передбачає вміння відповідати на основні питання теми, питання для обговорення, тестові завдання. Виконання цих завдань вимагає наявності у студентів необхідної теоретичної підготовки з даної теми. Самостійна робота студентів вміщує завдання з розв’язання задач, що дозволяє закріпити теоретичні знання з теми курсу та практичні навички, набуті протягом аудиторних занять. Методика розв’язання задач засвоюється студентами на практичних заняттях та в процесі прослуховування лекційного курсу. Робота повинна носити самостійний характер. Основна мета проведення самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Потенціал і розвиток підприємства»: набуття студентами глибоких теоретичних знань з питань вивчення закономірностей, принципів і особливостей формування, розвитку та оцінки потенціалу підприємства; оволодіння практичними навичками щодо прийомів та процедур, які застосовуються в процесі оцінки вартості підприємства, як основної характеристики його потенціалу; ознайомлення з методичним інструментарієм оцінки окремих складових потенціалу підприємства. ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПОТЕНЦІАЛ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА»
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПОТЕНЦІАЛ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА» (скорочена форма навчання)
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|