Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Факультет економіки та бізнесу

Кафедра „Організація виробництва та агробізнесу”

ПОТЕНЦІАЛ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

студентів ОКР «Бакалавр» спеціальності 6.030504 -

«Економіка підприємства»

 

 

Мелітополь, 2013

Потенціал і розвиток підприємства.Методичні вказівки для самостійної роботи студентів ОКР «Бакалавр», спеціальність - 6.030504 «Економіка підприємства» . – Мелітополь: ТДАТУ, 2013. – 97 с.

 

 

Розробники:

к.е.н., доцент кафедри організації виробництва та агробізнесу ТДАТУ Розуменко С.М.

Рецензент:д.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу Легеза Д.Г.

 

Розглянуто та рекомендовано до друку на засіданні кафедри організації виробництва та агробізнесу «23» травня 2013 року, протокол № 9.

Затверджено методичною комісією факультету економіки та бізнесу ТДАТУ « 20 » червня 2013 р., протокол № 10.

 

 

 

Методичні вказівки для самостійної роботи студентів розроблено у відповідності із робочою програмою навчальної дисципліни «Потенціал і розвиток підприємства».

ЗМІСТ

Вступ
Тематичний план навчальної дисципліни «Потенціал і розвиток підприємства»  
Змістовий модуль 1. Теоретично-методологічні основи формування, оцінювання та розвитку потенціалу підприємства  
Тема 1. Сутність і структура потенціалу підприємства
Тема 2. Формування потенціалу підприємства: поняття і загальна модель
Тема 3. Особливості формування виробничого потенціалу підприємства
Тема 4. Теоретичні основи оцінювання потенціалу підприємства
Тема 5. Методичний інструментарій оцінювання потенціалу підприємства
Тема 6. Конкурентоспроможність потенціалу підприємства
Змістовий модуль 2. Оцінювання вартості складових потенціалу підприємства
Тема 1. Оцінювання вартості земельної ділянки, будівель і споруд
Тема 2. Оцінювання вартості машин та обладнання
Тема 3. Нематеріальні активи і методи їх оцінювання
Тема 4. Трудовий потенціал підприємства та його оцінка
Тема 5. Оцінювання вартості бізнесу
Тема 6. Прикладні аспекти оцінювання потенціалу підприємства
Тема 7. Розвиток підприємства: зміст, сучасні концепції та передумови
Тема 8. Методичні підходи до розвитку підприємства та його потенціалу
Розподіл балів, що присвоюються студентам
Критерії оцінювання знань
Рекомендована література

ВСТУП

 

Самостійна робота студентів – це процес активного, цілеспрямованого набуття студентом нових для нього знань і умінь без безпосередньої участі викладачів.

Самостійна робота студента – невід'ємна частина навчальної роботи студента з вивчення дисциплін і курсів, встановлених затвердженим навчальним планом. Вона є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у час, вільний від аудиторних навчальних занять.

Виконання роботи передбачає опрацювання лекційного матеріалу, основної літератури з дисципліни, методичних вказівок до виконання практичних завдань з відповідної теми.

Самостійна робота студентів передбачає вміння відповідати на основні питання теми, питання для обговорення, тестові завдання. Виконання цих завдань вимагає наявності у студентів необхідної теоретичної підготовки з даної теми.

Самостійна робота студентів вміщує завдання з розв’язання задач, що дозволяє закріпити теоретичні знання з теми курсу та практичні навички, набуті протягом аудиторних занять. Методика розв’язання задач засвоюється студентами на практичних заняттях та в процесі прослуховування лекційного курсу. Робота повинна носити самостійний характер.

Основна мета проведення самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Потенціал і розвиток підприємства»: набуття студентами глибоких теоретичних знань з питань вивчення закономірностей, принципів і особливостей формування, розвитку та оцінки потенціалу підприємства; оволодіння практичними навичками щодо прийомів та процедур, які застосовуються в процесі оцінки вартості підприємства, як основної характеристики його потенціалу; ознайомлення з методичним інструментарієм оцінки окремих складових потенціалу підприємства.

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

«ПОТЕНЦІАЛ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА»

  Теми Розподіл часу, годин
лекції практичні, семінарські заняття СРС ІНДЗ
Змістовий модуль 1. Теоретично-методологічні основи формування, оцінювання та розвитку потенціалу підприємства
Тема 1. Сутність і структура потенціалу підприємства
Тема 2. Формування потенціалу підприємства: поняття і загальна модель
Тема 3. Особливості формування виробничого потенціалу підприємства
Тема 4. Теоретичні основи оцінювання потенціалу підприємства
Тема 5. Методичні підходи до оцінювання потенціалу підприємства
Тема 6. Конкурентоспроможність потенціалу підприємства
Разом за змістовим модулем 1
Змістовий модуль 2.Оцінювання вартості складових потенціалу підприємства
Тема 1. Оцінювання вартості земельної ділянки, будівель і споруд
Тема 2. Оцінювання вартості машин і обладнання
Тема 3.Нематеріальні активи підприємства і методи їх оцінювання
Тема 4. Трудовий потенціал підприємства та його оцінка
Тема 5. Оцінювання вартості бізнесу
Тема 6. Прикладні аспекти оцінювання потенціалу підприємства -
Тема 7. Розвиток підприємства: зміст, сучасні концепції та передумови
Тема 8. Методичні підходи до визначення резервів розвитку підприємства та його потенціалу
Разом за змістовим модулем 2
Усього годин

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

«ПОТЕНЦІАЛ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА»

(скорочена форма навчання)

  Теми Розподіл часу, годин
лекції практичні, семінарські заняття СРС ІНДЗ
Змістовий модуль 1. Теоретично-методологічні основи формування, оцінювання та розвитку потенціалу підприємства
Тема 1. Сутність і структура потенціалу підприємства
Тема 2. Формування потенціалу підприємства: поняття і загальна модель
Тема 3. Особливості формування виробничого потенціалу підприємства
Тема 4. Теоретичні основи оцінювання потенціалу підприємства
Тема 5. Методичні підходи до оцінювання потенціалу підприємства
Тема 6. Конкурентоспроможність потенціалу підприємства
Разом за змістовим модулем 1
Змістовий модуль 2.Оцінювання вартості складових потенціалу підприємства
Тема 1. Оцінювання вартості земельної ділянки, будівель і споруд
Тема 2. Оцінювання вартості машин і обладнання
Тема 3.Нематеріальні активи підприємства і методи їх оцінювання
Тема 4. Трудовий потенціал підприємства та його оцінка
Тема 5. Оцінювання вартості бізнесу
Тема 6. Прикладні аспекти оцінювання потенціалу підприємства - - -
Тема 7. Розвиток підприємства: зміст, сучасні концепції та передумови
Тема 8. Методичні підходи до визначення резервів розвитку підприємства та його потенціалу
Разом за змістовим модулем 2
Усього годин

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. V міні – модуль
  3. Блок (модуль) 1
  4. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  5. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  6. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  7. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  8. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  9. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  10. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  11. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  12. ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1




Переглядів: 207

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Теоретично-методологічні основи формування, оцінювання та розвитку потенціалу підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.