Сутність та особливості англосакс.моделі розвитку (ВБ, Ірландія).
Основні характеристики соціально-економічної моделі
Низький рівень перерозподілу ВВП через бюджет
Високий рівень конкуренції
Низький ступінь впливу профспілок
Низький ступінь регулювання ринку праці
Індивідуалізм ->орієнтація на особистий успіх
Низький рівень соціальних трансфертів та їх спрямування на найбільш нужденних
Значна диференціація зарплат -> значна частка зайнятих на низькооплачуваних роботах
1.Місце Великобританії в світовій економіці та ЄС. «Особливе» членство в Євросоюзі.
ВВП за ПКС – 2,25 трлн. $
(майже 14% від ВВП ЄС. 8 місце в світі та 3 місце в ЄС)
ВВП на д.н. за ПКС- 36 тис. $
(майже вдвічі вище середнього по ЄС)
Структура ВВП: с.г. -0,7%, промисловість - 21%, послуги -78%
Рівень безробіття – 7,9%
Держ. борг - 82,5% від ВНП (2011р)
Дефіцит бюджету - 9% від ВНП (2011р)
Індекс глобальної конкурентоспроможності – 8 місце в світі
Основні соціально-економічні показники Ірландії
ВВП за ПКС, 2011р.- 159 мрлд. євро (1,24% від ВВП ЄС)
ВВП на д.н., 2011р. – 42,9 тис.$ (близько 130% від середнього по ЄС)
Рівень безробіття, вересень 2012р. – 15,1%
Середній вік населення - 35 років
Держ. борг- 108,2% від ВВП
Дефіцит бюджету- 13,1% від ВВП
Економічне диво
чинники
-Низький рівень податків (близько 12% у 90-х рр.);
-англомовна та дешева робоча сила;
-членство в ЄС: “золотий дощ” дотацій з спільних фондів (до 4% ВНП) та вільний доступ до єдиного ринку;
-соціальне партнерство між працедавцями, урядом та проф. спілками;
-обмежене втручання уряду в бізнес;
- збільшення зайнятості жінок;
-високий рівень інвестування держави у розвиток вищої освіти (особливо технічної);
-значний рівень прямих іноземних інвестицій у високі технології (переважно з США: Dell, Intel, IBM, Microsoft, Google)
Читайте також: - I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
- III.Цілі розвитку особистості
- III.Цілі розвитку особистості
- III.Цілі розвитку особистості
- IV етап розвитку міжнародної міграції робочої сили розпочав ся після II світової війни і триває понині.
- IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
- IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
- Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
- T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
- V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
- VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
- VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|