Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інноваційні моделі розвитку конкурентоспроможності скандинавської економіки.

Скандинавські країни є яскравим прикладом конкурентоспроможних інноваційних ек-к, стабільно займаючи лідируючі місця в рейтингу конкурентоспроможності ек-к світу, що складається ВЕФ. На відміну від більшості країн Європи, які мають аналогічні широкі та універсальні с-ми соц.-х гарантій, але зтикаються із серйозними проблемами, як пол-го, так і соц.-ек. хар-ру, скандинавські країни зберігають високу динаміку розвитку. Цьому сприяє поєднання унікальних умов скандинавських країн - історичні трад-ї егалітаризму, наявність у сусп-ві пол.-го компромісу з осн-х питань розвитку країн, високий рівень соц.-го згуртування та колективізму, широкі права профспілок.

Не мeнш значущою умовою конкурентоспроможності ек-к скандинавських країн є їх ефективна трансформація в нових умовах. В останнє десятиліття скандинавські країни зробили масштабні зусилля у сфері інноваційного та технол-о розвитку, приділяючи величезну увагу освіті та науковим дослідженням. Завдяки вжитим зусиллям скандинавські країни близькі до трансформації в інф-ні спільноти нового типу. Аналіз розвитку ек-к скандинавських країн показує. що конкурентоспроможність їхніх ек-к грунтується на 3 компонентах: • високий р-нь пол-ї культури, збумовлений наявністю компромісу в сусп-і з основних питань розвитку, практично повна відсутність корупції і вільна преса; ■ широка, ефективна програма соц-го захисту населення яка спрямована на стимулювання продуктивних сил сусп-ва: ■ значна увага інноваційній діяльності, науки й освіти, що дозволило країнам ств-ти потужний інноваційний базис заснований на високих технол-х і ефективному впровадженні інновацій в реальний сектор.


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. III. GPSS — програма імітаційної моделі ЕОМ
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  7. IV етап розвитку міжнародної міграції робочої сили розпочав ся після II світової війни і триває понині.
  8. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  9. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  10. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  11. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  12. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.




Переглядів: 372

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Суть та національна специфіка швецької моделі. | Модель Рена-Мейднера та її трансформація.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.