МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність та структура Копенгагенських критеріїв членства в ЄС.Критерії, яким мають відповідати країни-кандидати на вступ до Європейського Союзу (Копенгагенські критерії), були схвалені на засіданні Європейської Ради у Копенгагені у червні 1993 р. і включають в себе: Згідно з рішенням Європейської Ради у Люксембурзі в 1997 р., ЄК було запропоновано подавати щорічні звіти про досягнутий прогрес країн-кандидатів у процесі приєднання з відповідними висновками. У них Комісія аналізує відповідність реформ, що проводяться у країнах-кандидатах з 1997 р., Копенгагенським критеріям. При цьому ЄК бере до уваги лише вжиті заходи, а не ті, що готуються. Це є універсальним методом, який дає можливість на основі об’єктивного підходу порівняти й оцінити реальний прогрес країн на шляху вступу до ЄС.
101. Позиції України в європейській економіці. За останні роки відбувалися певні позитивні зрушення в аспекті присутності У на ринку ЄС. Так, протягом 2006–2010 рр. зовнішня торгівля товарами і послугами України та ЄС зросла в 1,9 рази. Проте частка У в ЗТО ЄС всього 1% (хоч і в 2 рази більше за 2005). Швидко зростала й частка країн – членів ЄС у зовнішній торгівлі У. Упродовж 2000−2004 рр. вона збільшилася з 13 до 24 %, а з урахуванням 10 країн, які стали членами ЄС у травні 2004 р., – до 35,8 %. Уже сьогодні ринок ЄС – другий за значенням після СНД. Аналіз товарної структури торгівлі У та країн ЄС свідчить про її моноспрямованість. У 2010 на чорні метали та вироби з них, мінеральні продукти, продукцію с/г та харч. пром., продукцію легкої пром. припадало понад 70 % загального обсягу експорту України до країн ЄС, частка високотехнологічного експорту становила 10,3 %. Найбільшу питому вагу в загальному обсязі українського експорту послуг до країн ЄС у 2006–2010 рр. мали транспортні послуги, а імпорту – різні ділові, професійні та технічні (21,5 %), транспорті (20,7 %), державні (17,3 %) та фінансові (10,2 %) послуги. ЄС є найкрупнішим іноземним інвестором в Україні. Прямі інвестиції країн-членів Європейського Союзу в українську економіку становили 46,5 мільярда доларів за даними 2010 року (76.9% загального обсягу ПІІ в Україні). Більшість інвестицій у фінансовому секторі вкладається в ринок нерухомості, сферу консультування, торгівлю та будівництво. Частка інвестицій в У від загального обсягу ПІІ ЄС становить 3%. В той же час ПІІ з У в ЄС становлять 0,3% від сукупного обсягу.
102. Зовнішньоекономічні зв’язки України з ЄС. Україна - це держава, яка є пріоритетним партнером ЄС у рамках Європейської політики сусідства (ЄПС) та Східного партнерства. У березні 2007 року почалися перемовини щодо нової Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Вони завершились у грудні 2011. Нова Угода передбачає політичну асоціацію та економічну інтеграцію України з ЄС. З року в рік стабільно зростає зовнішньоторговельний оборот між Україною та Європейським Союзом та прямі іноземні інвестиції з країн ЄС в українську економіку. На сьогодні Україна посідає 31 місце серед торговельних партнерів Європейського Союзу по імпорту та входить до 20-ки основних торговельних партнерів Євросоюзу по експорту. У товарній структурі торгівлі Україна – ЄС зберігаються тенденції експорту продукції переважно з низькою часткою доданої вартості (чорні метали та вироби з них, мінеральні продукти, сільськогосподарська продукція) та імпорту високотехнологічної та промислової продукції (механічне обладнання та 103.Основні напрямки розвитку інвестиційного співробітництва України з ЄС. Безсумнівно, ЄС є найкрупнішим іноземним інвестором в Україні. Прямі інвестиції країн-членів Європейського Союзу в українську економіку становили 46,5 мільярда доларів за даними 2011 року (76.9% загального обсягу іноземних прямих інвестицій (ІПІ) в Україні) у порівнянні з 40,16 мільярда доларів за даними 2013 року (71,3% загального обсягу ІПІ в Україні), у той час як ІПІ України в ЄС складали 6,5 мільярдів доларів (або 95% загального обсягу ІПІ від України). Основним інвестором з країн ЄС в Україну є Кіпр, що свідчить про недосконалість фіскальної та податкової системи нашої держави, адже Кіпр є відомою офшорною зоною. Більшість інвестицій у фінансовому секторі вкладається в ринок нерухомості, сферу консультування, торгівлю та будівництво. Основними перешкодами для іноземних інвестицій в Україну є: нестабільне й непередбачуване законодавство, незадовільна система судових органів (неправомочне використання судів), порушення у реалізації законодавчих актів, затримки і відсутність прозорості стосовно відшкодування ПДВ, корупція, недостатній захист прав інтелектуальної власності, важкі процедури на кордонах. В Індикативній програмі на 2011-2013 роки зазначено, що другою пріоритетною сферою є створення ЗВТ. Це означає, що інвестиції в Україну будуть збільшуватися. Також, в цій програмі зазначена перша пріоритетна сфера – «Правосуддя, свобода та безпека». Це означа - більш ефективний і підзвітний процес прийняття рішень органами влади, забезпечення поваги прав людини, зменшення рівня корупції, яке призведе до покращення інвестиційного і ділового клімату в Україні.
Читайте також:
|
||||||||
|