МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ.КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені ТАРАСА ШЕВЧЕНКА ІНСТИТУТ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН
РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ:
ОСНОВИ МІЖНАРОДНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ
Затверджено Вченою Радою Інституту міжнародних відносин __ _________2014 р. Протокол №_____ Директор Інституту Міжнародних відносин ___________________ Копійка В.В.
Київ 2014 КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА ІНСТИТУТ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН Кафедра міжнародного права
«ЗАТВЕРДЖУЮ» Заступник директора з навчальної роботи
__________________________ «___» __________ 2014 року
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ МІЖНАРОДНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ» для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня«бакалавр»
галузь знань 0302– міжнародні відносини напрям підготовки6.030202 - міжнародне право КИЇВ – 2014 Робоча програма з дисципліни «ОСНОВИ МІЖНАРОДНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ» для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напряму підготовки 6.030202 «Міжнародне право» «___»«_______________» 2014 року. – 25 с.
Робоча програма дисципліни «ОСНОВИ МІЖНАРОДНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ» затверджена на засіданні кафедри міжнародного права
Протокол № ____ від «___» ______________________ 2014 року
Завідувач кафедри міжнародного права ______________ Задорожній О.В.
«___» _____________________ 2014 року
Схвалено науково-методичною комісією Інституту міжнародних відносин
Протокол від «___» ______________________ 2014 року № ____
Голова науково-методичної комісії __________________ Коппель О.А.
«___» _____________________ 2014 року
Схвалено науково-методичною комісією Інституту при Науково-методичній раді Університету /предметною комісією з економічних та юридичних наук (методичною комісією коледжу за напрямом підготовки (спеціальністю)) _____________________________________________________________________ Протокол від «____» _____________ 20___ року №___
Голова науково-методичної (предметної) комісії ________________ (З.О.Луцишин) «_____» _________________ 20___ року
Розробники: к.ю.н., доцент Хонін Валентин Миколайович, аспірант Герасимчук Наталія Вікторівна.
©Хонін В.М., 2014 рік ©Герасимчук Н.В.,2014 рік Вступ
Навчальна дисципліна «Основи міжнародно-правового регулювання» є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» з напряму підготовки6.030202 -"Міжнародне право». Викладається у 2 семестрі 3 курсу ОКР «бакалавр» в обсязі 76 год. (2 кредити ECTS) зокрема: лекції – 16год., практичні заняття – 20 год., самостійна робота — 40 год. У курсі передбачено 2 змістових модулі та 5навчально-дослідних робіт.
Завершується дисципліна – письмовим заліком. Мета дисципліни.Створити у студентів концептуальну модель міжнародно-правового простору, яка є предметом їх спеціалізації та є однією із ключових складових освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» зі спеціальності «міжнародне право» напряму 7.030202 — «міжнародне право»; сформулювати системні уявлення про методології досліджень міжнародно-правового регулювання міжнародних відносин. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Основи міжнародно-правового регулювання» є синергетичні процеси регламентації взаємодій між народами, що складають в мінливому історичному просторі життя єдиного Людства, яке є розділеним на відносно-відокремлені соціальні організми. Об’єктом вивчення навчальної дисципліни «Основи міжнародно-правового регулювання» мають бути як наукові доктрини про правовий вплив на функціонування та розвиток міжнародних відносин, так і власне реальні процеси регулювання міжнародних відносин в їх глобальних, регіональних, функціонально-предметних та часових вимірах. Завдання дисципліни –навчити студентів працювати з основними документами міжнародного права, аналізувати нормотворчу, правозастосовчу, правореалізаційну та імплементаційну діяльність суб'єктів міжнародно-правового регулювання, знаходити колізії, тавтології та прогалини у сучасному міжнародно-правовому регулюванні та, відповідно, вміти застосовувати здобуті знання на практиці.
Курс складається з двох змістових модулів. Перший присвячений основним поняттям, категоріям та доктринам міжнародно-правового регулювання міжнародних вiдносин. Другий – практичному аналізу комплексів і ансамблів міжнародно-правового регулювання конкретних міжнародних взаємодій.
В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - процеси становлення циклів міжнародно-правового регулювання міжнародних відносин; - сучасний стан міжнародно-правового регулювання міжнародних відносин, головні магістралі його розвитку; - основні системи, галузеві та міжгалузеві комплекси і ансамблі міжнародно-правового регулювання міжнародних взаємодій; - основні категорії суб’єктів, акторів та учасників міжнародно-правової регламентації міжнародних взаємодій; - основні стадії процесу міжнародно-правового регулювання міжнародних інтеракцій. уміти: - логічно та професійно обґрунтовувати та висловлювати свою точку зору з проблематики міжнародно-правової регламентації міжнародних відносин; - застосовувати методики практичного аналізу міжнародно-правової регламентації міжнародних проблемних ситуацій; - готувати довідки та рекомендації з питань ситуаційного аналізу міжнародно-правової регламентації міжнародних взаємодій для органів державної влади України. Зв’язок з іншими навчальними дисциплінами.Навчальна дисципліна «Основи міжнародно-правового регулювання» пов’язана з такими дисциплінами як «Теорія держави та права», «Соціологія», «Політологія», «Міжнародне публічне право», «Міжнародне приватне право», «Теорія міжнародних відносин» та рядом інших наукових дисциплін, предметом яких є правове регулювання міжнародних відносин. Інформаційні джерела.Базові підручники («основна література»), навчальні посібники, фахові монографії, наукові статті, аналітичні звіти («додаткова література»). Контроль знань.Здійснюється за результатами модульно-рейтингової системи викладання. Підсумковий контроль – залік. Результати діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою. Оцінювання за формами контролю: поточний – практикум – 26 балів, виконання самостійних робіт (5 науково-дослідницьких робіт) – 30 балів, перший модуль - колоквіум по сучасним теоріям міжнародного права – 12 балів, другий модуль - практикум аналізу дії норми міжнародного права – 12 балів, залік – 20 балів. Студент, який за результатами поточного контролю та виконання самостійних завдань отримав менше 40 балів, вважається таким, що не виконав програму, передбачену навчальним планом з дисципліни, і не допускається до заліку. Загальний обсяг: 76- годин, у тому числі лекційних - 16, практикум – 20, самостійної роботи - 40.
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ. ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ І СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|