Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Змістовий модуль 1. «Система міжнародно-правового регулювання».

Теми та плани лекцій.

Тема 1. Управління у міжнародних відносинах. (8 год.).

Поняття соціального управління. Нормаль, директриса і домінанта керуючого впливу. Об'єкти і суб'єкти управління. Форми організаційних структур соціального управління. Системи, комплекси, ансамблі управляючих дій. Управління, регулювання, регуляція, регламентація. Типи соціального управління. Види соціального управління. Структури соціального управління. Магістралі соціального управління. Звичаї, традиції, стандарти, норми соціального управління. Правове регулювання. Управління в міжнародних відносинах. Міжнародні компроміси і саморегуляція. Відносна незалежність суб'єктів. Згоди, угоди, координація, субординація, стримування, примус і насильство в управлінських процесах міжнародних відносин.

Тема 2. Правове регулювання міжнародних відносин. Система міжнародно-правового регулювання. (8 год.).

Світовий порядок і необхідність правових регламентацій взаємовідносин суб'єктів в міжнародному середовищі. Галузеві комплекси правового регулювання міжнародних відносин. Взаємодія національних правових систем та міжнародного права. Міжнародна юрисдикція. Статутне міжнародне право, common law міжнародного права, міжнародне право справедливості. Сучасні моделі дихотомії міжнародного права. Міжнародне приватне право і міжнародне публічне право. Міжгалузеві комплекси правового регулювання міжнародних відносин. Міжнародно-правовий порядок, міжнародна законність і гуманізм: принципи, стандарти, норми, структури. Юридичний зміст режиму міжнародної законності. Система міжнародно-правового регулювання. Глобальна система міжнародно-правового регулювання. Регіональні підсистеми міжнародно-правового регулювання. Багатосторонні комплекси міжнародно-правового регулювання. Двосторонні ансамблі міжнародно-правового регулювання. Генезис росту міжнародно-правового порядку.


Читайте також:

  1. DEVICE - Визначити пристрій для якого компілюється програма
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  9. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  10. II. РОБОЧА ПРОГРАМА
  11. III. GPSS — програма імітаційної моделі ЕОМ
  12. III. Мотивація навчальної діяльності




Переглядів: 315

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ. | Тема 3. Суб’єкти і об’єкти міжнародно-правового регулювання. (5 год.).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.