МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 3. Суб’єкти і об’єкти міжнародно-правового регулювання. (5 год.).Формаційні риси і поняття суб'єктів і об'єктів міжнародно-правового регулювання. Взаємовідносини держав - безпосередній об'єкт міжнародно-правового регулювання. Статус та поведінка індивідів, господарюючих суб'єктів, громадських організацій, їх взаємовідносини в міжнародному середовищі як об'єкти міжнародно-правового регулювання. Вибірковість і цілеспрямованість при формуванні предмета конкретного міжнародно-правового регулювання. Межі можливих обмежень суверенітетів суб'єктів - дестинаторів міжнародного права. Суверенітет розуму, суверенітет особистості, суверенітет етно-національних спільнот, народний суверенітет, державний суверенітет, суверенні права і можливості міжнародних інституційних об'єднань, суверенітет Людства - кордони пересічень, межі взаємодій у процесі функціонування системи міжнародно-правового регулювання. Держави - основні суб'єкті регламентаційних дій в системі міжнародно-правового регулювання. Підстави міжнародної правосуб'єктності держав і міжнародних організацій. Прямий і опосередкований прояв територіального верховенства і незалежності держав у формуванні системи міжнародно-правового регулювання. Міжнародна правоздатність та міжнародна дієздатність.
Тема 4. Механізми та процес міжнародно-правового регулювання. (5 год). Цикли інформаційного обміну та самоврядування в системі міжнародно-правового регулювання. Прескриптивна інформація про міжнародні інтеракції. Дескриптивна інформація про стан регламентації конкретних міжнародних відносин. Коригувальні та стабілізуючі інформаційні потоки у процесах інформаційного обміну, що здійснюється в системі міжнародно-правового регулювання. Функції міжнародно-правового регулювання. Особливості функціонування механізму міжнародно-правової творчості. Порядок і структури функціонування механізму міжнародно-правового регулювання. Процес міжнародно-правового регулювання. Стадії процесу міжнародно-правового регулювання. Імперативний і диспозитивний методи міжнародно-правового регулювання. Способи міжнародно-правового регулювання: гарантування свобод, рекомендування, дозвіл, зобов'язування, заборона, покладання відповідальності, застосування санкцій. Змістовий модуль 2 . «Процес міжнародно-правового регулювання». Читайте також:
|
||||||||
|