Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заняття практикуму № 4. Процедури створення нормативно-правових актів у формі міжнародних договорів.

1. Визначення та аналіз основних етапів міжнародної правотворчості.

2. М’яке міжнародне право.

3. Стадії і процедури створення нормативно-правових актів у формі міжнародних договорів.

4. Процес формування міжнародно-правових звичаїв, міжнародних звичаїв та правил міжнародної ввічливості.

5. Процес прийняття юридично обов'язкових резолюцій, резолюцій-рекомендацій міжнародних організацій, рішень Міжнародного Суду ООН, міжнародних судів і міжнародного арбітражу.

Самостійна робота та завдання (4 год.):

1. Чи існує ієрархія рішень міжнародних інституцій?

2. Надати міжнародно-правову оцінку конкретному односторонньому акту держави, що мав місце в історії міжнародного співтовариства.

 

Завдання для НДР №2: Проаналізуйте стадію нормотворчого процесу для цілей вирішення проблеми, зазначеної у НДР №1.

Рекомендована література.

[18]; [19, C. 167-182]; [20]; [21, C. 296-304]; [22, C. 381-391]; [23, C. 98-102]; [24, C. 85-106]; [25]; [26]; [27]; [28]; [29].

 

Лекція №5. Стадія застосування норм міжнародного права.

1. Основні етапи застосування норм міжнародного права. Суб’єкти правозастосування.

2. Прийняття акта застосування норми міжнародного права.

3. Міжнародно-правова відповідальність за належне і неналежне виконання приписів норми міжнародного права суб'єктами застосування та суб'єктами-дестинаторами норми міжнародного права.

4. Порядок застосування норми міжнародного права в погоджувальній процесі конкретної міжнародної взаємодії.

5. Застосування норми міжнародного права в процесі міжнародного судового і арбітражного розглядів.

6. Змістовний процес і процедури застосування норм міжнародного права в діяльності міжнародних інституцій.

 

Заняття практикуму №5.Процедура застосування норм міжнародного права суб’єктами правозастосування.

 

1. Аналіз стадій застосування норм міжнародного права.

2. Визначення суб’єктів застосування норм міжнародного права.

3. Акт застосування норми міжнародного права.

4. Встановлення міри міжнародно-правової відповідальності за належне і неналежне виконання приписів норми міжнародного права.

5. Процес застосування норм міжнародного права в діяльності погоджувальних комісій, судових та арбітражних установ, міжнародних організацій.

Самостійна робота та завдання (4 год.): Визначте зміст міжнародно-правових зобов'язань суб'єктів-дестинаторів норми міжнародного права.

Завдання для НДР №3: Проаналізуйте стадію правозастосування для цілей вирішення проблеми, зазначеної у НДР №1.

 

Рекомендована література.

[30]; [31, C. 15]; [32, C. 118-122]; [33]; [34, C. 127-148].

 


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. II. Навчальні цілі заняття
  4. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  5. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. ISO 15504. Причини та історія створення
  7. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  8. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція № 3. Механізми та процес міжнародно-правового регулювання. | Лекція № 6. Стадія реалізації приписів норм міжнародного права.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.