Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 5. Прислівник

Практична робота

 

Тема: Значення і морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Мета:

- поглибити і узагальнити знання про прислівник, його ознаки, стан, його значення у мові і реченні, чим він являється в реченні, на які розряди діляться прислівники, які мають ступені;

- вчити правильно писати прислівники, використовувати їх у реченнях, правильно вживати синонімію прислівників

Обладнання: таблиці, схеми.

Завдання за темою:

Завдання 1. Знайдіть прислівники, визначте їх розряд та спосіб творення.

Ніколи перше не почував я так ясно зв'язку з землею, як тут. В городах земля одягнена в камінь і залізо — і не­доступна. Тут я став близький до неї. Свіжими ранками я перший будив сонну ще воду криниці. Коли порожнє відро плескалось денцем об її груди, вона ухала гучно спросоння у глибині й ліниво вливалась у нього. Потому тремтіла, сиза на сонці. Я пив її, свіжу, холодну, ще повну снів, і хлюпав нею собі у лице.

Після того було молоко. Білий пахучий напій пінивсь у склянці, і, прикладаючи його до уст, я знав, що то вли­вається в мене м'яка, як дитячі кучері, вика, на якій тільки ще вчора цілими роями сиділи фіолетові метелики цвіту. Я п'ю екстракт луки (М. Коцюбинський).

Завдання 2. Утворіть усі можливі форми ступенів порівнянна при­слівників.

Холодно, тепло, гаряче, твердо, м'яко, щедро, добре, весело, ясно, бадьоро, боляче, охайно, привабливо.

Завдання 3. Поясніть творення і правопис прислівників.

Віднині, назавтра, повсюди, позавчора, позаторік, за­видна, вручну, допізна, нарізно, нашвидку, зліва, потихень­ку, вчетверо, вп'ятьох, вдруге, водно, заодно, поодинці, абикуди, аніскільки, безперестанку, взимку, впереміш, вшир, завчасу, голіруч, дорана, заздалегідь, звідусюди, зненацька, мимохідь, мимохіть, наверху, навколішках, навперейми, післязавтра, попереду, подекуди, повсякчас, нівроку, попідвіконню, принагідно, щоразу, якнайдовше, по-білоруськи, по-зимовому, ледве-ледве, рано-вранці, всьо­го-на-всього, коли-не-коли, не сьогодні-завтра.

Практична робота


Читайте також:

  1. VІI. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння від прислівників із вправи VI.
  2. Вивчення прислівника
  3. Вид, час, стан дієприслівників
  4. ВПРАВА 1. Перекладіть письмово даний текст українською мовою. Підкресліть всі дієслівні форми, у тому числі дієприкметники та дієприслівники.
  5. Дієприслівник як форма дієслова. Граматичні ознаки дієприслівників
  6. Значення прислівника та його граматичні ознаки
  7. Морфологічний склад прислівників
  8. Особливості вживання дієприкметників та дієприслівників у діловому мовленні.
  9. Порушення специфіки вживання дієприслівникового звороту та дієприкметників
  10. Правопис прислівників
  11. Правопис прислівників
  12. ПРАВОПИС ПРИСЛІВНИКІВ




Переглядів: 586

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота | Тема: Розряди прислівників

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.