Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАКРИТА МЕХАНІЧНА ТРАВМА

Для фінансування заходів щодо охорони навколишнього природного середовища згідно зі ст. 47 Закону України “Про охорону навколишнього природного середовища” утворюються Державний, республіканський Автономної Республіки Крим та місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища.

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ

1. Основні законодавчі акти про охорону праці

2. Закон України про охорону праці

3. Кодекс законів про охорону працю України (КЗпПУ)

4. Основні принципи державної політики в галузі охорони праці

5. Гарантії прав громадян на охорону праці

6. Соціальний захист потерпілих на виробництві

7. Державний та інші види нагляду за охороною праці

8. Відповідальність за порушення законодавства про охорону праці

9. Охорона праці жінок і неповнолітніх

 

 

Укладач:

Викладач спецдисциплін _______________ В.В.Куровська

 

Державний фонд охорони навколишнього природного середовища згідно із затвердженим постановою Кабінету Міністрів України “Положенням про державний фонд охорони навколишнього природного середовища” від 7.05.1998 р. № 634 утворюється у складі Державного бюджету України з метою концентрації коштів і цільового фінансування природоохоронних та ресурсозберігаючих заходів, у тому числі наукових досліджень з цих питань, а також заходів для зниження впливу забруднення навколишнього природного середовища на здоров’я населення. Фонд утворюється за рахунок:

- відрахувань з місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища, розмір яких визначає Верховна Рада України;

- добровільних внесків підприємств, установ, організацій, громадян та інших надходжень;

- частини зборів за використання природних ресурсів, розмір яких визначається Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України.

Кошти Фонду використовуються для фінансування витрат, пов’язаних з:

- розробленням та здійсненням загальнодержавних і регіональних програм охорони навколишнього природного середовища й раціонального використання природних ресурсів;

- проведенням науково-технічних конференцій і семінарів, організацією виставок, фестивалів та інших природоохоронних заходів, пропагандою екологічних знань, виданням поліграфічної продукції екологічної тематики, створенням бібліотек, відеотек, фототек тощо;

- підвищенням кваліфікації та обміном досвідом роботи працівників природоохоронних органів;

- виконанням науково-дослідних, дослідно-конструкторських і проектних робіт (включаючи придбання ліцензій), пов’язаних зі створенням ресурсо- і природозберігаючих технологій, технічних засобів для контролю за станом навколишнього природного середовища та джерелами викидів і скидів забруднюючих речовин;

- розробленням і впровадженням економічного механізму природокористування;

- здійсненням заходів, спрямованих на зниження впливу забруднення навколишнього природного середовища та здоров’я населення;

- залученням експертів до проведення державної екологічної експертизи;

- організацією моніторингу навколишнього природного середовища, створенням загальнодержавних систем і банків екологічної інформації;

- розробленням екологічних нормативів і стандартів, методик та економічних нормативів регулювання природокористування, правових документів з питань охорони природи;

- оснащенням природоохоронних організацій обладнанням, приладами контролю і спеціальними транспортними засобами, поліпшенням умов праці та побуту спеціалістів і їх екіпірування;

- здійсненням природоохоронних і ресурсозберігаючих заходів;

- проведенням роботи щодо охорони територій природно-заповідного фонду;

- здійсненням заходів у надзвичайних екологічних ситуаціях;

- розвитком міжнародного співробітництва у сфері охорони природи, екологічної безпеки і природокористування.

Отже, кошти фондів можуть використовуватися лише за цільовим призначенням, тобто для фінансування природоохоронних і ресурсозберігаючих заходів, у тому числі наукових досліджень з цих питань, ведення державного кадастру територій та об’єктів природно-заповідного фонду, а також заходів для зниження впливу забруднення навколишнього природного середовища на здоров’я населення та стимулювання працівників спеціально уповноважених державних органів у галузі охорони навколишнього природного середовища і використання природних ресурсів, які виявили порушення природоохоронного законодавства і вжили необхідних заходів для притягнення винних до відповідальності, запобігання порушенням природоохоронного законодавства.

Проте оскільки фонди консолідовані в бюджеті, вони також зазнають впливу негативних факторів бюджетного фінансування. Таким чином, чіткий механізм контролю за використанням коштів фондів та незалежний статус є передумовою успішного їх функціонування. Саме тому надзвичайно важливим є питання про прийняття Закону України “Про Національний екологічний фонд”. За експертними оцінками, річний бюджет Національного екологічного фонду на загальнодержавному та регіональному рівнях від консолідації екологічних платежів може становити близько 500 млн. грн.

Згідно з чинним законодавством в Україні можуть утворюватися й інші фонди для стимулювання і фінансування заходів щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки (наприклад, екологічні фонди підприємств, фонди заповідників тощо).

Нині в Україні існує багато недоліків у системі фінансування природоохоронної діяльності, основним з яких є розпорошення та витрачання коштів без координації з метою фінансування на території регіону визначених пріоритетних екологічних заходів та робіт. Найчастіше вони спрямовуються на поточні витрати, а не на капітальні видатки.

 

Травмою(пошкодженням) називається дія на організм людини різноманітних зовнішніх чинників (механічних, термічних, хімічних, електричних, радіаційних, психічних), що призводять до порушення структури органів, анатомічної цілісності тканин і фізіологічних функцій.

 


Читайте також:

  1. Алгоритм діагностики при травмах живота.
  2. Аналіз виробничого травматизму
  3. Аналіз виробничого травматизму і професійних захворювань в рослинницькому технологічному комплексі
  4. Аналіз виробничого травматизму у адміністративно-територіальних одиницях України за 2006-2009 роки
  5. АНАЛІЗ І ПРОФІЛАКТИКА ПРОФЗАХВОРЮВАНЬ ТА ВИРОБНИЧОГО ТРАВМАТИЗМУ
  6. Аналіз та оцінка виробничого травматизму в галузі
  7. Визначення економічних наслідків виробничого травматизму та професійних захворювань
  8. ВИРОБНИЧИЙ ТРАВМАТИЗМ
  9. Виробничі небезпеки, аварійність і травматизм у рослинництві
  10. Виробничі небезпеки, аварійність і травматизму тваринництві
  11. Внутрішньочерепна пологова травма новонароджених
  12. Впровадження загальнодержавної системи запобігання виробничому травматизму і професійним захворюванням




Переглядів: 811

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Класифікація травм

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.169 сек.