МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Спишіть, ставлячи, де слід, пропущені розділові знаки: а) кому; б) двокрапку; в) тире; г) крапку з комою.А. Дмухнув вітер ' понад ставом 2 і сліду * не стало. (Т. Шевченко.) Б. Раптом ' хурчав автомобільний мотор 2 або сурмив клаксон. (Ю. Смолич.) В. Слова ' полова 2 але вогонь 3 в одежі слова 4 безсмертна 5 чудотворна фея 6 правдива іскра Прометея. (І. Франко.) Г. Річка ' широка 2 та глибока 3 а вода синя 4 та чиста 5 і котиться вона 6 виблискуючи 7 та шумуючи. (Марко Вовчок.) Ґ. Подивилась ясно 2 заспівали скрипки. (П. Тичина.) Д. Здавна ' в нашій Кавунівці 2 так повелося 3 старі 4 дома 5 а молодь б здебільшого 7 на марганцях. (О. Гончар.) Е. Сонце зовсім сіло ' вечірня зоря погасла 2 над містом спускалася ніч 3 у хатніх шибках заблищало світло. (Панас Мирний.) З'ясуйте, чи пропущено в поданих реченнях розділові знаки. Своє твердження обґрунтуйте. 1. Знову зацвіли сади і дружно загули бджоли. 2. Було чути, як співають, повертаючись додому, дівчата і витьохкують солов'ї. 3. Коли настала обідня пора, хмари почали розходитися і виглянуло сонце. 29. Перебудуйте речення так, щоб в них можна було поставити двокрапку. 1. Сором, злість, досада — усі почуття разом опанували ним. 2. У цьому заповіднику водяться тетеруки, глухарі, фазани, дрохви. 3. Мені снилося, що червоні рожі пломеніли в промені золотистім. 4. «Бабусю, розкажіть казку»,— просить онук.
30. Визначте, які розділові знаки пропущено. Назвіть пунктограми. 1. Село лежало в зеленому вибалку а по горбах чорніли поля. (Є. Гуцало.) 2. Єсть карії очі як зіроньки сяють. (Т. Шевченко.) 3. Бачу здалека хвиля іскриста грає вільно на синьому морі. (Леся Українка.) 4. Що ж Влас пита чи справивсь молодцем? (Л. Глібов.)
Переконструюйте речення (доповніть, розширте їх), щоб можна було поставити тире. 1. Найкращим педагогом е мистецтво. 2. Після того як війнув вітер, з дерев полетіло жовте і багряне листя. 3. Якщо боїшся, то не роби, а якщо вже зробив, то не бійся. 4. Весна перемінила все: ліси, сади, луки, поля. 5. Гримнув грім. 6. Спочатку розквітли абрикоси, а потім вкрилися білим цвітом яблуні, груші та інша садовина.
Визначте можливі варіанти розділових знаків у поданих реченнях. 1. Перехожий запитав/котра година. 2. Настане ранок/вирушимо в дорогу. 3. Мати хвилювалася/син запізнювався. Читайте також:
|
||||||||
|