МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перебудуйте речення так, щоб невідокремлені члени речення стали відокремленими.1. Посеред села на горі майдан на майдані обнесена зелено мальованим штахетом дерев'яна церковця. (С. Васильченко.) 2. За шкільними партами схилились чорняві біляві русяві голівки. (І. Цюпа.) 3. Великий кремезний суворий чоловік стояв біля неї. (О. Копиленко.) 23. Спишіть, ставлячи, де слід, розділові знаки: а) кому; 6) двокрапку; в) тире. Чи всі цифри вказують на місце пунктуації? I. А. Ніжна ' блакитна хвиля 2 чиста 3 й тепла 4 кидала на берег тонке мереживо піни. (М. Коцюбинський.) Б. Любив ' їдучи на возі 2 з лугу 3 дивитися 4 лежачи 5 на зоряне небо. (О. Довженко.) В. Дніпр ' стояв під вікнами 2 сивий 3 добрий 4 дідуган. (А. Малишко.) II. А. Там ' кажуть 2 з гір 3 усю країну видно. (Леся Українка.) Б. За словами ' Валерика 2 чудесний 3 це був чоловік. (О. Гончар.) В. Іде ' Катерина 2 у личаках 3 лихо тяжке! 4і в одній свитині. (Т. Шевченко.) Г. Слово ' моя ти єдиная 2 зброє 3 ми не повинні загинуть обоє. (Леся Українка). III. А. Чи ' справді 2 так було 3 чи 4 може 5 хто збрехав 6 хто ворогів не мав 7 а все-таки 8 катюзі 9 як кажуть І0 буде по заслузі. (Л. Глібов.) Б. Донеччино ' моя2 моя 3 ти 4 батьківщино 5 тобі 6 любов моя 7 і всі мої чуття. (В. Сосюра.) В. Треба ' і його втішити 2 хоч рукою. (М. Стельмах.) Г. Розмова йшла ' про нас 2 якраз про батька. (О. Довженко.) 24. Спишіть речення, виправивши допущені помилки і розставивши розділові знаки. 1. Відпочивши нас запросили взяти участь у прогулянці до лісу. 2. Прослухавши «Тараса Бульбу» їм захотілося побувати і на інших виставах театру. 3. Читаючи цю книжку нас мимоволі схоплює відчуття захвату. 4. Піднявшись на Володимирську гору видно гарні краєвиди. Спишіть, ставлячи розділові знаки: а) кому; б) двокрапку; в) тире; г) лапки. А. ' Яка ти розкішна 2 земле ' думала 4 Маланка. 5 Весело засівати тебе хлібом ь прикрашати тебе зелом 7 заквітчати квітами 8. (М. Коцюбинський.) Б. Діти нудяться в хатині ' нудять 2 нарікають 3 і на що 4 зима 5 та люта? 6 все вони питають. (Леся Українка.) В. ' А що 2 сидиш тут 3 Устинко? 4 питає 5 Чи обідала? 6 (Марко Вовчок.) Переконструюйте речення з прямою мовою на речення з непрямою мовою. 1. «А я знаю, як тебе звати»,— довірливо каже дівчина і двома пальцями перебирає скляне, з краплинами сонця, намисто. (М. Стельмах.) 2. «А комарів було! — захоплювався спогадами дід.— Дихати нічим, повірите, та здорові, як ведмеді». (О. Довженко.) Читайте також:
|
||||||||
|