Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Preguntas

1. ¿Quién estaba persiguiendo a Napoleón?

2. ¿Dónde decidió él esconderse?

3. ¿En dónde ocultó el herrero a Napoleón?

4. ¿Cómo estaba Napoleón después de irse los soldados?

5. ¿Qué le concedió Napoleón al herrero como agradecimiento por salvarle la vida?

6. ¿Cuál fue el deseo que enfadó a Napoleón?

7. ¿Qué hizo Napoleón entonces?

8. Adónde llevaron al herrero para ejecutarlo?

9. ¿Qué pasó cuando estaban a punto de disparar?

10. ¿Qué traía el ayudante?

11. ¿Qué decía la carta de Napoleón?

Temas para debate

-La pena de muerte.

-Sistemas de ejecución: horca, fusilamiento, guillotina…

СРС

Leer el cuento y traducirlo al ruso.

СРСП

Estudiar el cuento para su posterior relato.

 

 

Глоссарий

elefante слон піл
modo наклонение рай
gozar получить удовольствие рақаттану
afligirse огорчаться ренжу
clase урок сабақ
suciedad грязь саз

 

Библиография

 

Nuevas Narraciones Españolas. Juan de Dios Luque Durán. Lucía Luque Nadal. Nivel III. Página 13. Sociedad General Española de Librería, S.A. Primera edición 2001.

 


Читайте також:

  1. Lee el siguiente relato y luego contesta a las preguntas
  2. Preguntas
  3. Preguntas
  4. Preguntas
  5. Preguntas
  6. Preguntas
  7. Preguntas
  8. Preguntas
  9. Preguntas
  10. Preguntas
  11. Preguntas




Переглядів: 406

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
EL NEGOCIO DEL SIGLO | UN PERRO FIEL

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.