Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Планування контрольно-ревізійної роботи

Зміст контрольно-ревізійного процесу

Тема 2. Контрольно-ревізійний процес: планування та організація здійснення.

Мета: формування теоретичних знань щодо сутності контрольно-ревізійного процесу, особливостей його планування та організації здійснення.

План

1. Зміст контрольно-ревізійного процесу

2. Планування контрольно-ревізійної роботи

3. Реалізація результатів контрольно-ревізійної роботи

 

Література:

1. Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні: Закон України від 26.01.1993 №2939-ХІІ [електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/2939-12

2. Стандарти державного фінансового контролю за використанням бюджетних коштів, державного і комунального майна – 1-8, затв. Наказом ГоловКРУ України 09.08.2002 №168[електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0756-02

 

Контрольно-ревізійний процес це система заходів, спрямованих на планування, організацію та проведення контрольних заходів (перевірок) законності, доцільності та раціональності формування та використання активів держави органами державного фінансового контролю.

Контрольний захід це сукупність способів і методичних прийомів контролю, які застосовуються суб’єктами державного фінансового контролю в межах своїх повноважень і спрямовані на фінансову діяльність суб’єктів господарювання, пов’язану з використанням бюджетних коштів, державного і комунального майна.

Ефективність контрольно-ревізійного процесу залежить від його Інформаційного забезпечення.

Інформаційне забезпечення контрольно-ревізійного процесу – це інформування учасників контрольно-ревізійного процесу про стан ревізованих підприємств і організацій та їхнього функціонування відповідно до нормативно-правових актів і законодавства.

Види інформаційного забезпечення контрольно-ревізійного процесу:

- Законодавче інформаційне забезпечення — це система інформування про законодавчі акти з питань господарського, цивільного, трудового, кримінального, адміністративного, земельного, фінансового, податкового, банківського та інших видів права, які застосовуються у виробничій і фінансово-господарській діяль­ності підприємств і організацій.

- Нормативно-довідкове інформаційне забезпечення — комплекс заходів з надання інформації, яка міститься в нормах і нор­мативах з витрачання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів (загальнодержавних, галузевих тощо).

- Планове інформаційне забезпечення являє собою систему надання інформації, яка міститься в планах економічного і соціального розвитку галузі, регіонів, підприємств, організацій (у бізнес-планах, у завданнях тощо).

- Договірне інформаційне забезпечення - належать заходи з інформування про господарські угоди, контракти, договори, укладені підприємствами й організаціями з іншими суб’єктами підприємницької діяльності.

- Технологічне інформаційне забезпечення охоплює систему заходів з надання інформації про технічну документацію з технології виробництва продукції, виконання робіт, послуг, міждержавні та державні стандарти, технічні умови якості про­дукції, галузеві стандарти, проектно-кошторисну документацію тощо.

- Організаційно-управлінське інформаційне забезпечення— заходи з надання даних зі статуту підприємства та організаційно-розпорядчих документів (накази, розпорядження, службове листування, штатний розпис, кошториси тощо).

- Документальне інформаційне забезпечення — це система інформування про факти, які відбулися у виробничій і фінансово-господарській діяльності підприємств і організацій, відображені в первинних документах, облікових реєстрах бухгалтерського, управлінського, податкового, статистичного й оперативно-тех­нічного обліку, а також у звітності про діяльність ревізованих підприємств і організацій.

 

 

Планування - послідовний процес, який включає в себе систему дій, спрямованих на якісне формування, розгляд, погодження та затвердження планів контрольних заходів.

Метою планування контрольних заходів суб’єктами державного фінансового контролю є:

- забезпечення оптимальної концентрації трудових, фінансових та матеріальних ресурсів суб’єктів державного фінансового контролю при реалізації визначених напрямів контролю;

- усунення паралелізму та дублювання в роботі суб’єктів державного фінансового контролю шляхом забезпечення належного виконання вимог законодавства щодо державної регуляторної політики.

Складання плану контрольно-ревізійної роботи передбачає рів­номірне навантаження працівників ревізійного відділу, виділення резерву часу для виконання позапланових завдань, перевірки вико­нання рішень за раніше здійсненими ревізіями.

План контрольно-ревізійної роботи — це директивний до­кумент щодо обсягу, тематики функціональної діяльності Державної фінансової інспекції.

План контрольних заходів суб’єктів державного фінансового контролю повинен включати:

- тему контрольного заходу;

- назву суб'єкта господарювання, який підлягає контролю, та місце його розташування;

- термін закінчення контрольного заходу;

- період, який підлягає контролю;

- перелік суб’єктів державного фінансового контролю, які будуть спільно проводити контрольні заходи (за їх погодженням).

Головні суб’єкти державного фінансового контролю формують плани основних напрямів контрольних заходів терміном на рік. На основі цих планів суб’єкти державного фінансового контролю на місцях складають піврічні плани контрольних заходів.

Суб’єктами державного фінансового контролю до планів контрольних заходів не включаються суб’єкти господарювання, щодо яких:

- термін проведення попередніх контрольних заходів цими ж суб’єктами з тих самих питань менший одного року (365 календарних днів);

- вже здійснено контрольні заходи іншими суб’єктами державного фінансового контролю або контрольними органами з тих самих питань та за період, який підлягає контролю.

Плани контрольно-ревізійного органу мають бути складені в установлені строки і передані на затвердження керівникові струк­турного підрозділу державної контрольно-ревізійної служби вищого рівня. Зміни до планів контрольної роботи можуть вноситися не пізніше ніж за місяць до закінчення поточного півріччя на підставі обґрунтованих пропозицій про необхідність внесення таких коректив.

Безпосередньому виконанню контрольних заходів передує документальна підготовка службових осіб суб’єкта державного фінансового контролю, яка включає:

- вивчення нормативно-правової бази, що регламентує діяльність суб'єкта господарювання, збір інформації у відповідних фінансових органах та органах Державного казначейства України про обсяги і напрями бюджетного фінансування тощо;

- складання програми контрольного заходу, яка забезпечує повне розкриття теми контролю, та її затвердження у встановленому суб’єктом державного фінансового контролю порядку;

- у встановлених законодавством випадках та у відповідності до визначеного порядку - інформування керівництва суб’єкта господарювання про намір проведення контрольних заходів.

Термін проведення контрольних заходів, як правило, не може перевищувати 30 робочих днів. Тривалість позапланової ревізії не може перевищувати 15 днів.

Продовження термінів проведення ревізії можливе лише за рішенням суду на термін, що не перевищує 15 робочих днів для планової перевірки та 5 робочих днів – для позапланової.

Посадові особи органу державної контрольно-ревізійної служби вправі приступити до проведення ревізії за наявності підстав для їх проведення, та за умови надання посадовим особам підконтрольних установ, інших суб'єктів господарської діяльності під розписку:

1) направлення на ревізію, в якому зазначаються дата його видачі, назва органу державної контрольно-ревізійної служби, мета, вид, підстави, дата її початку та дата закінчення ревізії, посади, звання та прізвища посадових осіб органу державної контрольно-ревізійної служби, які проводитимуть ревізію. Направлення на ревізію є дійсним за умови наявності підпису керівника органу державної контрольно-ревізійної служби, скріпленого печаткою органу державної контрольно-ревізійної служби;

2) копії рішення суду про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії, в якому зазначаються підстави проведення такої ревізії, дата її початку та дата закінчення, а у разі проведення ревізії щодо суб'єктів господарської діяльності, не віднесених до підконтрольних установ, - також номер, дата та підстави порушення кримінальної справи, орган, що порушив кримінальну справу.

Ненадання цих документів посадовим особам підконтрольних установ та інших суб'єктів господарської діяльності або їх надання з порушенням вимог, встановлених частиною чотирнадцятою цієї статті, є підставою для недопущення посадових осіб органу державної контрольно-ревізійної служби до проведення ревізії.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  8. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  9. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  10. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  11. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  12. Алгоритм роботи прозорого моста




Переглядів: 2003

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні прийоми та контрольно-ревізійні процедури. | Реалізація результатів контрольно-ревізійної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.