Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Створення звітів в режимі Конструктора

Кроки створення звіту в режимі Майстра звітів

ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ

Способи створення звітів. Створення звіту в режимі матсера. Створення звіту в режимі конструктора.

 

Звіти багато в чому схожі на форми і теж дозволяють отримати результати роботи запитів в наочній формі, але тільки не на, екрані, а у вигляді роздруку на принтері. Таким чином, в результаті роботи звіту створюється паперовий документ.

За відсутності принтера звіти створювати все-таки можна. Досить виконати програмну установку за допомогою команди операційної системи: Пуск  Налаштування  Принтери  Установка принтера, після чого зареєструвати драйвер принтера, або узявши його з гнучкого диска, або вибравши один з драйверів, що додаються до самої операційної системи.

Велика частина того, що було сказане про форми, відноситься і до звітів. Так звіти можна створити декількома способами

 

 

 

Рис.5.8.1 Способи створення звітів

 

Режими створення звітів:

¾ Конструктор.

¾ Майстер звітів

¾ Автозвіт: у стовпець

¾ Автозвіт: стрічковий

¾ Майстер діаграм

¾ Поштові наклейки - створення звіту, що відформатував для друку поштових наклейок.

 

 

Шаг 1. Виберіть для створення режим Майстер звітів і таблицю для якої будуватиметься звіт.

 

Шаг 2. Вибираються поля заданої таблиці, які будуть поміщені в звіт.

 

Шаг 3. Указуються поля по яких буде проводиться угрупування

 

Шаг 4. Вибір сортування полів

 

Шаг 5. Вибирається вид макету для звіту.

 

Шаг 6. Вибирається стиль відображення звіту

 

Шаг 7. Указується ім'я звіту і подальші дії з ним.

 

Після проходження всіх кроків Майстра буде створений паперовий макет звіту, готовий до друку. Якщо необхідно відкоректувати його, то вікно з макетом закривається і потім звіт відкривається в режимі Конструктора.

 

Як і форми, звіти складаються з розділів, а розділи можуть містити елементи управління. Але, на відміну від форм, розділів в звітах стільки ж, а елементів управління, менше.

Структура звіту складається з п'яти розділів: заголовка звіту, верхнього колонтитулу, області даних, нижнього колонтитулу і примітки звіту.

Розділ заголовка служить для друку загального заголовка звіту.

Розділ верхнього колонтитулу можна використовувати для друку підзаголовків, якщо звіт має складну структуру і займає багато сторінок. Тут можна також поміщати і колонцифри (номери сторінок), якщо це не зроблено в нижньому колонтитулі.

В області даних розміщують елементи управління, пов'язані з вмістом полів таблиць бази. У ці елементи управління видаються дані з таблиць для друку на принтері. Порядок розміщення і вирівнювання елементів управління той же, що і при створенні структури форм.

Розділ нижнього колонтитулу використовують для тих же цілей, що і розділ верхнього колонтитулу.

Розділ примітки використовують для розміщення додаткової інформації.

Звіт по таблиці Клієнти в режимі Конструктора виглядатиме таким чином:

 

 

 

Рис. 5.8.2 Звіт в режимі Конструктора

 

У нижній (верхній) колонтитул можна додати наступні вирази:

¾ Виведення номера сторінки – ="Страница" & Page

¾ Число сторінок – =Pages

¾ Сторінка N з M – = " Страница " & Page & " из " & Pages

¾ Поточна дата – = Date()

¾ Поточна дата і час – = Now()

¾ Поточний користувач – = CurrentUser()

Контрольні питання:

1. Що таке звіт? Для чого він використовується?

2. Які режими створення звітів ви знаєте?

3. З яких п'яти розділів складається структура звіту у режимі Конструктора?

4. Для чогопризначен кожен розділ?

 


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. Q6 розраховують тільки при нестаціонарному режимі
  4. А. Створення власної папки.
  5. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  6. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  7. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  8. АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ
  9. Алгоритм створення тренінгової програми
  10. АНАЛІЗ ФІНАНСОВИХ ЗВІТІВ
  11. Безкласова адресація та створення підмереж.
  12. Бізнес-логістика в режимі INTERNET




Переглядів: 1627

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додавання в Примітку форми поточної дати і час | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.