МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Стаття 14).Права споживача в разі придбання ним товару неналежної якості. Стаття 12). План 1. Право споживача на належну якість товарів (робіт, послуг). 2. Права споживача в разі придбання ним товару неналежної якості. 3. Сортність товарів, системи встановлення сорту. 4. 1. Право споживача на належну якість товарів (робіт, послуг) ü Споживач має право вимагати від продавця, щоб якість придбаного ним товару відповідала вимогам нормативних документів, умовам договорів, а також інформації про товар, яку надає продавець. ü Вимоги до товару (роботи, послуги ) щодо його безпеки для життя, здоров’я і майна споживачів, а також навколишнього середовища встановлюються нормативними документами . ü Щодо окремих груп товарів вказані вимоги встановлюються законодавчими актами України ü Реалізація інтересів споживачів у встановленні вимог до якості товарів забезпечується правом участі об’єднань споживачів у розробці нормативних документів згідно з чинним законодавством. ü Продавець зобов’язаний передати споживачеві товар, який за якістю відповідає вимогам нормативних документів умовам договору, а також інформації про товар, що надається продавцем. ü На товари, що завозяться на територію України, повинен бути передбачений чинним законодавством документ, який підтверджує їх належну якість. ü Виготівник зобов’язаний забезпечити можливість використання товару за призначенням, протягом терміну його служби, передбаченого нормативним документом або встановленого ним за домовленістю із споживачем, а в разі відсутності таких термінів протягом 10 років. ü Виготівник зобов’язаний забезпечити технічне обслуговування та гарантійний ремонт товару, а також випуск і поставку для підприємств, що здійснюють технічне обслуговування та ремонт, в необхідних обсягах і асортименті запасних частин протягом усього терміну його виробництва, в разі відсутності такого терміну - протягом 10 років.
ü Споживач при виявленні недоліків чи фальсифікації товару протягом гарантійного або інших термінів, установлених обов’язковими для сторін правилами чи договором, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виготівника : а) безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення споживачем чи третьою особою; б) заміни на аналогічний товар належної якості; в) відповідного зменшення його купівельної ціни; г) заміни на такий же товар іншої моделі з відповідним перерахуванням купівельної ціни; д) розірвання договору та відшкодування збитків, яких він зазнав. Стосовно непродовольчих товарів, що були у використанні та реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у цьому пункті , задовольняються за згодою продавця. ü Вимоги споживача, встановлені пунктом цієї статті, пред’являються за вибором споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виготівникові або підприємству, що виконує їх функції за місцем знаходження споживача. ü Продавець і Виготівник під час продажу товару зобов’язані інформувати споживача про підприємства, які виконують вимоги, встановлені пунктами 1і 2 цієї статті. Уразі ненадання такої інформації вони несуть відповідальність, встановлену статтею 18 цього закону. ü Продавець - виготівник зобов`язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовільнити його вимоги. ü Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п `ять кілограмів продавцю, виготівнику та їх повернення споживачеві здійснюється силами і засобами продавця, виготівника . ü У разі невиконання цього зобов’язання, а також відсутності продавця у місцезнаходженні споживача доставка і повернення товарів можуть бути здійснені споживачем за їх рахунок. ü За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі необхідності перевірки якості – протягом 14 днів або за домовленістю сторін . ü У разі відсутності товару вимога споживача про заміну підлягає задоволенню у двохмісячний термін з часу відповідної заяви. ü Під час заміни товару з недоліками на аналогічний товар належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не проводиться. При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар проводяться виходячи з його вартості на час пред’явлення відповідної вимоги, а у разі зниження ціни – виходячи з вартості товару на час купівлі. ü У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов’язаний замінити їх на якісні товари або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо вказані недоліки виявлені у межах терміну придатності. ü При пред’явленні споживачем вимоги про безплатне усунення недоліків товару, вони повинні бути усунуті протягом 14 днів за згодою сторін в інший термін. ü За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений термін споживачеві виплачується неустойка в розмірі 1% вартості товару. ü При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу на які встановлено гарантійні терміни, гарантійний термін на новий комплектуючий виріб обчислюється від дня видачі споживачеві товару після ремонту. ü Вимоги споживача розглядаються після придявлення споживачем квинтації, товарного чи касового чека, а щодо товарів на які встановлено гарантійні терміни – технічного паспорта чи іншого документа що його замінює. ü Під час продажу товару продавець зобов’язаний видати споживачеві квитанцію, товарний чи касовий чек, що засвідчує факт купівлі. ü Виготівник зобов’язаний відшкодувати всі збитки продавця, який розглядає претензію споживача. ü Вимоги встановлені пунктом 1цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України або придбаних у посередників, задовольняються за рахунок продавця. ü У цьому разі продавець може вимагати відшкодування завданих йому збитків третими особами. ü Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виготівник доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника. Читайте також:
|
||||||||
|