МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вправа 1. Знайдіть правильну відповідьПрактикум Основні поняття
1. Яке з визначень точніше передає сутність власності в економічному розумінні: а) загальна умова виробництва, вияв волі певного класу і правове оформлення цієї волі; б) відносини між людьми з приводу привласнення засобів виробництва, робочої сили, предметів споживання; в) відносини між людьми з приводу володіння, користування, розпорядження; г) відносини між людьми з приводу володіння, користування, розпорядження, відчуження, управління. 2. Значення власності для економіки полягає в тому, що вона забезпечує: а) взаємодію між економікою та юриспруденцією; б) суспільний спосіб поєднання робочої сили із засобами виробництва; в) приблизно рівний розподіл національного доходу серед домогосподарств; г) неухильне економічне зростання. 3. Законодавство України передбачає існування на території нашої держави таких форм власності: а) тільки державної; в) приватної, державної, комунальної; б) приватної і державної; г) приватної, державної, колективної. 4. Який спосіб закріплення прав власності за суб’єктами можна вважати в сучасних умовах основним? а) силу; в) релігійні установки; б) звичаї, традиції; г) юридичні норми. 5. Об’єктами власності в Україні є: а) засоби виробництва, будинки, споруди, робоча сила; б) земля, ліси, водні об’єкти, гроші; в) культурні, історичні цінності, інтелектуальна власність, цінні папери; г) всі відповіді вірні. 6. Чітке визначення прав власності важливе тому, що воно сприяє: а) інвестуванню та економічному зростанню; б) обміну; в) розповсюдженню літературних та музичних творів; г) всі відповіді вірні. 7. Процес привласнення корисного ефекту від споживання блага відображає категорія: а) користування; б) володіння; в) управління; г) розпорядження. 8. Людина, яка взяла автомобіль напрокат, є: а) користувачем; в) володарем; б) розпорядником; г) правильно вказане в п. а, в. 9. Приватизація – це: а) перехід об’єкта у власність місцевих органів влади; б) передача майна в оренду з правом наступного викупу; в) відчуження державної власності на користь приватних осіб; г) розподіл частини державної власності серед юридичних осіб. 10. Оренда підприємства обов’язково спричиняє: а) зміну його власника; в) зміни в технології виробництва; б) зміну користувача; г) правильно вказане в п. а, б, в.
Вправа 2. Виконайте завдання 1.Чи можна стверджувати, що для споживачів країн соціалістичного табору, де панувала державна власність, була характерна менш раціональна поведінка, ніж для споживачів розвинутих країн? Від яких факторів залежить ступінь раціональності поведінки споживача? 2.Дослідить процес приватизації в Україні та в європейських країнах. Чи досягла приватизація в Україні своєї основною мети? Докажіть використовуючи приклади.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|