МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа 2. Знайдіть правильні відповідіВправа 1. Знайдіть правильну відповідь Практикум Основні поняття
Досконала конкуренція pure competition Чиста монополія pure monopoly Олігополія oligopoly Монополістична конкуренція monopolistic competition Довгостроковий період long run Короткостроковий період short run Економічний прибуток economic profit Нормальний прибуток normal profit Війна цін price war
1. Ринки досконалої й монополістичної конкуренції мають таку загальну рису: а) випускаються диференційовані товари; б) на ринку оперує безліч покупців і продавців; в) випускаються однорідні товари; г) ринкове поводження кожної фірми не залежить від реакції її конкурентів. 2. Олігополія – це ринкова структура, де оперує: а) невелика кількість конкуруючих фірм; б) велика кількість конкуруючих фірм, які виробляють диференційований продукт; в) велика кількість конкуруючих фірм, що виробляють однорідний продукт; г) фірми, поведінка яких не залежить від реакції їхніх конкурентів. 3. Лінія попиту фірми, яка працює в умовах досконалої конкуренції являє собою: а) пряму лінію з негативним нахилом; б) пряму лінію, паралельну осі ординат; в) пряму, що збігається з лінією ціни; г) пряму, що збігається з лінією граничного доходу. 4. Поняття «фірма-досконалий конкурент» має на увазі, що: а) це фірма, що не робить впливу на формування ринкової ціни; б) фірма займає домінуюче положення в галузі; в) на ринку функціонує велика кількість покупців і продавців; г) фірма бореться зі своїми конкурентами офіційними методами.
1. Конкурентна фірма одержує максимальний прибуток за умови, що: а) середні загальні витрати дорівнюють граничному доходу; б) загальний дохід приймає максимальне значення; в) граничні витрати дорівнюють середньому доходу; г) граничні витрати дорівнюють граничному доходу й дорівнюють ціні. 2. Фірма, що працює в умовах досконалої конкуренції, готова припинити роботу, коли: а) ціна постійно падає; б) Р = МС; в) ціна дорівнює мінімальним середнім змінним витратам; г) збитки фірми менше, ніж величина постійних витрат. 3. На відміну від конкурентної фірми монополіст: а) стикається із абсолютно еластичною кривою попиту; б) уникає еластичного відрізку кривої попиту; в) може призначати будь-яку ціну на свій продукт; г) при даній кривій ринкового попиту може вибрати комбінацію ціни й обсягу випуску, що дає максимум прибутку. 4. Цінова дискримінація – це: а) продаж однієї й тієї ж продукції різним споживачам; б) розходження в оплаті праці по національності або полу; в) підвищення ціни на товар більш високої якості; г) розподіл покупців на окремі групи або ринки, де встановлюється своя ціна реалізації. 5. На практиці картелі й подібні їм таємні угоди важко створювати й підтримувати тривалий час, оскільки: а) існують розходження у витратах фірм-олігополістів; б) антимонопольний комітет забороняє організовувати картелі; в) фірми можуть не дотримуватися умов договору, знижуючи ціни й збільшуючи обсяги продажів; г) ефективність виробництва більшості фірм-олігополістів однакова. 6. Держава повинна стимулювати розвиток як малого, так і великого підприємництва, оскільки: а) великі підприємства мають можливість впроваджувати інноваційні розробки, що дозволяє в тривалій перспективі знижувати середні загальні витрати; б) конкурентоспроможність великих підприємств є основою конкурентоспроможності нації; в) наслідки діяльності великих підприємств на ринку не можуть бути негативними; г) інтереси малих і великих підприємств досить часто перетинаються. Вправа 3. Виконайте завдання 1.Для кожної ситуації, наведеної нижче, знайдіть відповідний тип ринкової структури: а) на ринку оперує велика кількість постачальників, кожний з яких пропонує фірмове взуття за відносно схожими цінами; б) на ринку оперує єдиний постачальник телекомунікаційних послуг; в) велика кількість, фермерів пропонує картоплю на ринку за однаковою ціною; г) декілька великих фірм функціонує на ринку автомобільних шин; д) одна фірма робить штурманські прилади. 2. Монополіст може продати 10 одиниць товару за ціною 100 дол. за одиницю, але продаж 11 одиниць викликає зниження ціни до 99,5 дол. Знайдіть граничний дохід при збільшенні обсягу продажів з 10 до 11 одиниць. 3. У галузі функціонує 1000 фірм. У кожної фірми граничні витрати: при виробництві 5 одиниць продукту на місяць становлять – 2 дол., 6 одиниць – 3 дол., 7 одиниць – 5 дол. Ринкова ціна одиниці продукції дорівнює 2 дол. Знайдіть галузевий випуск на місяць. 4. Фірма повністю монополізувала виробництво товару. Її граничний дохід становить: МR = 1000 – 20 Q. Загальний доход: ТR = 1000 Q – 10 Q2. Граничні витрати: МС = 100 + 10 Q, де Q – обсяг випуску, Р – ціна товару. Скільки товару буде продано та за якою ціною, якщо: а) фірма функціонує як проста монополія; б) фірма функціонує в умовах досконалої конкуренції? 5. Функція сукупних витрат монополії має вигляд: ТС = 30 + 100, функція попиту на її продукцію Р = 60 – 0,2Q.Визначте ціну, за якою фірма максимізує прибуток. 6. Функція загальних витрат монополіста: ТС = 100 + 3Q, де Q – кількість одиниць продукту, яка виробляється на місяць; функція попиту на продукцію монополіста: Р = 200 – Q, де Р – ціна продукту. Монополіст випускає 20 одиниць продукту на місяць. Визначите, чому дорівнює його загальний дохід.
Читайте також:
|
||||||||
|