МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зведений синтетичний облік податкового кредитуПодатковий кредит відбивається за двома рахунками — 641 і 644. Рахунок 644 застосовується для відображення сум ПДВ з отриманих товарів (роботам, послугам), вартість яких відноситься на валові витрати (чи підлягає амортизації), але оплата яких у даному звітному періоді не зроблена, (в умовах «касового» методу обліку) чи при відсутності податкових накладних незалежно від факту оплати (таблиця 17).
Випадки застосування рахунку 644 представлені в схемі на рисунку 5. Таблиця 17 - Бухгалтерський облік податкового кредиту з ПДВ
Особливості оподаткування ПДВ бартерних операцій: 1 Податкове зобов'язання визнаються за першою з подій (тобто навіть при 2 Податковий кредит визнається за балансуючою операцією (пп.7.5.3 3 Якщо бартер розтягнутий на декілька податкових періодів, податковий 4 Оцінка податкових зобов'язань здійснюється виходячи з договірної ціни, 5 Якщо перша подія - одержання активів за бартерним контрактом, то це 6 При здійсненні обміну активами ПДВ завжди справляється за повною Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|