МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Застосування поняттяВведення сформованого поняття в систему географічних знань Узагальнення і словесне визначення суті поняття, позначення його відповідним терміном Узагальнюємо зміст поняття «клімат» у визначенні. Клімат—це сукупність певних типів погоди, характерних для даної місцевості, які повторюються з року в рік. Відразу закріплюємо сутність нового поняття пропонуючи запитання: Що таке клімат?, Які істотні ознаки клімату?, Чим відрізняється клімат від погоди?/
( усвідомлення співвідношення та підпорядкування понять)
Здійснюємо міжпонятійне узагальнення, логічно пов'язуючи нове поняття з попередніми. Найкраще це робити з допомогою схеми, нарисування якої супроводжується підсумковою бесідою.
Можна дати проблемне завдання: …….. Поняття вважається сформованим, якщо учень знає його визначення і розуміє зміс (істотні ознаки та зв’язки між ними) та вільно може оперуватим ними у різних навчальних і життєвих ситуаціях.
4. Для розуміння основного, суттєвого в географічних об’єктах і явищах необхідно вміти розкривати причинно-наслідкові зв'язки. Завданням вчителя є : 1) організувати засвоєння учнями тих зв'язків, які є в готовому вигляді у його викладі, в тексті підручника,; б) навчити учнів самостійно встановлювати причинно-наслідкові зв'язки у знайомих та нових навчальних ситуаціях. Для цього, готуючись до уроку необхідно: 1) виділити ті зв'язки, які стануть об'єктом вивчення на уроці; 2) визначити методи і прийоми їх вивчення. Засвоєння зв'язків у готовому вигляді організовують методом пояснення, застосовуючи прийом побудови логічного ланцюжка «причина»-«наслідок» (нахил земної осі до площини орбіти—зміна кута падіння сонячного проміння від полюсів до екватора—широтний розподіл теиператур—зональний розподіл рослинного і тваринного світу). В кінці необхідно зробити висновок—перша причина визначає цілий спектр природних властивостей. Для вивчення зв'язків також використовують схеми , таблиці. Приклад таблиці:
Головним засобом самостійного пошуку причинно-наслідкових зв'язків є самостійна робота учнів. Для цього вчитель найчастіше використовує проблемні завдання різного характеру, евристичну бесіду, частково-пошуковий метод. Вивчення ПНЗ підводить учнів до розуміння закономірностей.
5. Закономірність-це усталений зв'язок, який обов'язково повторюється, як тільки виникають ідентичні умови. Географічні закономірності відзначаються високим рівнем узагальнення, тому мають непростий шлях засвоєння. Найважливіші прийоми: порівняння, зіставлення, знаходження причинно-наслідкових зв’язків, узагальнення.
Розуміння існуючих зв’язків у просторі і пошук нових—основа географічного мислення. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|