МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Призначення та ремонт виконавчих механізмів.Виконавчі механізми типу МЭО призначені для переміщення регулювальних органів у системах релейного (трипозиційного) регулювання. Випускаються двох типів: МЭОБ - для безконтактного керування регулювальними органами через підсилювачі тиристорні трипозиційні типу В-101 і МЭО ДО - для контактного керування регулювальними органами через пускачі магнітні реверсивні типу ПМРТ-69. Виконавчі механізми типу МЭОК і МЭОБ складаються з електродвигуна, редуктора, блоку датчиків. Для зчленування виконавчих механізмів з валом регулювального органа служить кривошип. Як електропривод залежно від модифікації використовуються двофазні двигуни з порожнім ротором або трифазні асинхронні двигуни з короткозамкненим ротором. Для зменшення вибігу вихідного вала після відключення двигуна застосоване електромагнітне гальмо. Виконавчі механізми виконуються з діапазонами вихідного вала 0—90° і 0—240°. Робочий кут вихідного вала в цих межах регулюється зміною положення кулачків блоку датчиків. Застосовуються наступні блоки датчиків: індуктивний БДИ-6, індуктивний із пристроєм люфт Ди-61, реостатний БДР. Блок датчиків БДИ-6 складається із двох індуктивних датчиків переміщення, профільного кулачка, чотирьох мікроперемикачів, чотирьох штовхачів і важелів. Індуктивний датчик складається з корпуса, усередині якого поміщені дві однакові котушки із сердечниками. При зсуві сердечника індуктивність котушок міняється, що викликає зміну спадання напруги на котушці. Спрацьовування мікровимикачів залежить від величини ходу штовхачів, що регулюється переміщенням штовхачів. Блок датчиків БДР відрізняється від описаного вище тим, що замість індуктивних датчиків у ньому є чотири реостати по 120 Ом зі струмознімачем і контактними кільцями. Настроювання реостатів здійснюється поворотом на валу й закріпленням у необхідному положенні струмознімача. Механізм дистанційного управління типу КДУ складається із двох вузлів: привода механізму (трифазний асинхронний двигун з редуктором) і колонки дистанційного керування (кінцеві й шляхові вимикачі, реостатний датчик переміщення, індуктивний датчик зворотного зв'язка). Для зменшення вибігу вихідного вала виконавчі механізми типу КДУ постачені фрикційним і електричним гальмами. При налагодженні перерахованих однообертових механізмів проводять наступні роботи: 1. Зовнішній огляд і перевірку справності механічної частини. При цьому звертають увагу на наступне: наявність і справність заземлення; відсутність пилу й бруду; наявність масла в редукторах, змащення в підшипниках і шарнірних з'єднаннях, зубчастих зчепленнях, зношування зубів передачі; можливість провернути редуктор від руки або за допомогою штурвала ручного керування; наявність люфтів. 2. Вимір опору ізоляції електричних кіл (воно повинне бути не менш 20 Мом). 3. Настроювання механічних упорів і кінцевих вимикачів. 4. Настроювання елементів захисту. При ремонті редукторів заміняють зношені шестірні, елементи черв'ячних пар і підшипників. Після ремонту редуктор промивають гасом, потім маслом, змазують. Для змащення базового редуктора при температурі вище 0 °С рекомендується застосовувати масло індустріальне 45 і 50 (ДЕРЖСТАНДАРТ 20799—75), при температурі нижче 0 З-С— масло АкЗп—6—(М-65). Для змащення малого редуктора рекомендується консистентне змащення ЦИАТИМ-201 (ДЕРЖСТАНДАРТ 6267-74).
Лекція №32 Тема 8.3 Ремонт, наладка, повірка та експлуатація пневматичних виконавчих механізмів.
Читайте також:
|
||||||||||
|