Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Чи лідер Ви? Щоб дізнатися про це, спробуйте відповісти на наші питання («так», «ні» чи «не знаю»), не роздумуючи.

 

1. Ще в дитинстві необхідність підкоряться іншим була для мене проблемою.

2. Вважаю, що прогрес у науці і культурі немислимий без людей з розвинутими потребами панувати над іншими.

3. Думаю, що дійсний чоловік вміє підкоряти своїй волі жінок.

4. Чесно кажучи, я не люблю, коли близькі опікують мене.

5. Згодний(-на) із твердженням, що справжня натура жінки – покірність.

6. Не всі, можливо, здогадуються, що брати все на себе мені приходиться через постійне побоювання за благополуччя рідних.

7. По-моєму, більшість проблем виникає за браком лідерів із залізною рукою.

8. У важких ситуаціях, що вимагають швидкого рішення, мені звичайно не треба багато часу, щоб діяти правильно.

9. Знаю, що можу і люблю керувати іншими людьми.

10. Не вмію і не хочу розкриватися до кінця ні перед ким.

11. Мені приємні мрії про тиху пристань.

12. Думаю, що підлеглому необхідно вміти виконувати будь-які накази начальника.

13. Можливо, це дивно, але у відносинах із близькими мені людьми зазнаю внутрішній опір, коли змушений(-на) просити про щось.

14. Часто бувають ситуації, коли хтось чекає від мене пояснень, хоча, на мій погляд, все і так зрозуміло.

15. Мені здається, що мій характер схожий на характер батька (матері), який(-а) був (-ла) опорою у сім’ї.

 

Підраховуємо бали:

· за кожну відповідь «так» – 10 балів;

· за кожне «не знаю» – 5 балів;

· негативні відповіді – 0 балів.

Отже, підрахуємо суму.

Результати:

150-100 балів: Ваші відповіді малюють образ великого диктатора, який вважає, що знає, як є і як має бути. І такій поведінці Ви легко знаходите виправдання. Ви вмієте переконувати і керувати іншими, змусити виконати роботу в термін. Але іноді щось у тоні, погляді, жесті Ваших «підлеглих» говорить: дай перепочити!

99-50 балів: гармонія та рішучість, мудрість і розрахунок, уміння дати добру пораду – от Ваші головні чесноти. Якщо необхідно – керуєте, якщо потрібно – поступаєтесь, завжди приймаєте до уваги чужу думку і бажання. Але тільки Вам відомо, чи завжди Ви домагаєтеся мети гідними засобами.

49-0 балів: Ваші відповіді характерні для «психологічного вужа». Ви здатні проковтнути будь-який докір, навіть якщо це і не обов’язково, пожертвувати усім, хоча цього ніхто і не вимагає. Часто, почуваючи власне безсилля, Ви здатні на... рішучий вчинок. Виправдовуючи безпорадність – шукайте в інших відсутні Вам риси характеру. І в цьому Ви знаходите сенс і надію на краще життя.

Які вимоги висуваються до тесту?

По-перше, тест визначається як стандартизований вимір, що розуміє однаковість процедури проведення і оцінки виконання тесту.

По-друге, тест має бути об’єктивним, тобто для будь-якого індивіда чи соціальної групи показник має бути тим самим, незалежно від того, хто проводить тестування.

По-третє, тест має бути надійним. Надійність тесту визначається наявністю погоджених показників, отриманих у тих самих опитуваних при повторному тестуванні тим же тестом чи його еквівалент-ною формою.

По-четверте, тест має бути валідним, тобто він повинний вимірювати те, для чого він призначений. Але це зовсім не означає, що тест дасть стовідсоткову відповідь на питання, що Вас цікавить.

 


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. Більш широке залучення до управлінської діяльності талановитої молоді, жінок, а також виховання лідерів у сфері освіти.
  10. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  11. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  12. Висновок з 1 питання




Переглядів: 515

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програма і методологія соціологічного дослідження | Соціологічного дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.