МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕКСТИ ЛЕКЦІЙ
Полтава – 2011 УДК ББК
Авторський колектив: Н. М.Сизоненко, кандидат філологічних наук, доцент – розділ 2; Н. Ф. Мельник, старший викладач – розділ 3 (спільно з Н. М. Сизоненко); С. Г. Різник,старший викладач – розділ 3; Н. І. Тесля,старший викладач – розділ 2; Н. О. Швець, старший викладач – розділ 1 (спільно з Н. М. Сизоненко).
Рецензенти: Степаненко М. І., доктор філологічних наук, професор, ректор Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка; Лебеденко С. О., кандидат філологічних наук, доцент кафедри соціально-економічних дисциплін Полтавського юридичного інституту Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого».
Рекомендовано до друку засіданням кафедри українознавства Полтавської державної аграрної академії від 24 листопада 2010 року (протокол № 5).
У _ Українська мова (за професійним спрямуванням). Тексти лекцій /
Тексти лекцій упорядковані відповідно до оновленої програми курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» й спрямовані на формування навичок доречного, комунікативно виправданого використання стилістичних ресурсів мови, побудови й відтворення фахових текстів. Для викладачів, студентів усіх форм навчання.
УДК ББК
© ПДАА, 2011 ПЕРЕДМОВА Мова – великий стимулятор і потужний генератор тієї духовної сили й роботи, що потрібні людині, аби виконувати своє земне призначення, аби по-своєму бачити світ і в ньому жити (Л. Пархонюк). Важко собі уявити фахівця, який у професійній діяльності зможе обійтися без мови й мовлення. Мова є засобом репрезентації особистості, а тому основне завдання мовної освіти у вищій школі – не лише поглибити, розширити знання про стилістику, стилістичну диференціацію сучасної української літературної мови, норми літературної мови, а й сформувати мовнокомпетентну особистість, яка володіє навичками професійної комунікації. Студент має оволодіти базовими знаннями з мови для успішної самореалізації передусім у фаховій діяльності. Саме таку мету ставили перед собою укладачі пропонованих текстів лекцій із дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» – сприяти формуванню навичок доречного, комунікативно виправданого використання стилістичних ресурсів мови, побудови й відтворення фахових текстів. Тексти лекцій розроблені відповідно до навчальної програми курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» (К., 2009). У них систематизовано наукові знання про мову професійного спілкування; норми літературної мови; стилістичну систему сучасної української літературної мови; види, типи і форми фахового спілкування; види публічного мовлення як важливого способу комунікації; вимоги до складання текстів документів; науковий стиль і його засоби у професійній діяльності; проблеми перекладу й редагування наукових текстів тощо. До кожної лекції (усього – 14) подано основну та додаткову літературу, словники, якими можна скористатися при підготовці до практичних занять та виконання завдань самостійної роботи. У додатках наведено зразки оформлення документів, таблиці і схеми, які наочно представляють навчальний матеріал. Тексти лекцій з успіхом використовуватимуть викладачі, студенти усіх форм навчання, працівники коледжів та вищих навчальних закладів, службовці, усі, хто шанує рідне слово й утверджує його на всіх щаблях і в усіх сферах життєдіяльності держави. РОЗДІЛ 1. ЗАКОНОДАВЧІ ТА НОРМАТИВНО-СТИЛЬОВІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ Лекція 1. Державна мова – мова професійного спілкування Читайте також:
|
||||||||
|