Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекційні модулі

Змістовий модуль ІІ

Контрольні питання

1. Предмет, завдання та джерела вивчення історії педагогіки.

2. Підходи до виникнення виховання в людському суспільстві. Виховання у первісному суспільстві.

3. Виховання у Давній Греції (Спарта, Афіни).

4. Давньогрецькі філософи про шляхи формування людської особистості (Платон, Аристотель, Демокрит)

5. Елементи педагогіки у філософських поглядах софістів і Сократа.

6. Загальна характеристика культури і освіти епохи Середньовіччя. Система шкіл у Західній Європі цього періоду.

7. Виникнення перших університетів у Західній Європі. Організація та методика навчання в них.

8. Культура епохи європейського Відродження. Будинок радості Вітторино де Фельтре.

9. Поєднання навчання з продуктивною працею в утопіях Томаса Мора й Томазо Кампанелли.

10. Педагогічні ідеї гуманістичного виховання (Ф.Рабле, Е.Роттердамський, М.Монтень)

11. Педагогічні ідеї та експерименти Р.Оуена: плюси і мінуси.

12. Лицарська система виховання.

13. Життя та педагогічна діяльність Я.А. Коменського.

14. Світогляд Я.А. Коменського та його завдання виховання особистості.

15. Принцип природовідповідності. Вікова періодизація та система шкіл за Коменським.

16. Коменський про моральне виховання дітей.

17. Коменський про школу і вчителя (“Велика дидактика”).

18. Класно-урочна система Я.А. Коменського (“Велика дидактика”).

19. Підручники Я.А. Коменського.

20. Дидактичні погляди Я.А. Коменьского.

21. Педагогічні ідеї Д. Локка.

22. Теорія “виховання джентльмена” в педагогічній спадщині Д. Локка.

23. Ідея природовідповідності та “вільного виховання” Ж.Ж. Руссо.

24. Вікова періодизація та система виховання дітей за Ж.Ж. Руссо.

25. Проаналізуйте вікову періодизацію Ж.Ж. Руссо і порівняйте її з періодизацією Я.А. Коменського.

26. Життя та педагогічна діяльність Й.Г. Песталоцці.

27. Ідея гармонійного виховання Песталоцці.

28. Теорія елементарної освіти Песталоцці.

29. Порівняйте погляди Я.А. Коменського, Ж.Ж. Руссо, Й.Г. Песталоцці, Ф.-В.-А. Дістервега на принцип природовідповідності в педагогіці.

30. Науково-педагогічна діяльність А. Дістервега.

31. Основні принципи виховання в педагогічній теорії А. Дістервега.

32. Основні положення праці А. Дістервега “Керівництво до освіти німецьких вчителів”.

33. Дидактика Дістервега – дидактика розвиваючого навчання.

34. Проблема становлення та розвитку багатосторонніх пізнавальних інтересів у педагогічній спадщині І.Ф. Гербарта.

35. Педагогічні погляди І.Ф. Гербарта. Обумовленість педагогічних ідей Гербарта його соціально - філософськими поглядами.

Школа та педагогічна думка України

1. Періодизація педагогічної думки в Україні.

2. Педагогічна теорія К.Д.Ушинського.

3. Педагогічна система А.С.Макаренка.

4. Педагогічна система В.О.Сухомлинського.


Читайте також:

  1. Вектори рівні, якщо вони колінеарні, мають однакові напрями і рівні модулі.
  2. Конфігурація Apache, додавання і налаштування модулів
  3. Лекційні питання
  4. Мал. 1.2. Способи з'єднання модулів
  5. Модулі електронного підручника
  6. Модулі пружності однонаправлених армованих КМ
  7. Модулі ядра
  8. Модулі ядра
  9. Побудова універсальних логічних модулів (УЛМ) за допомогою MS.
  10. Права інтелектуальної власності на селекційні досягнення.
  11. Характеристика окремих складових модулів системи автоматизації D2 System.




Переглядів: 859

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тема 8. Школа і педагогіка Київської Русі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.