МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 8. Школа і педагогіка Київської РусіТема 7. Розвиток сім’ї та етнопедагогіки з найдавніших часів до наших днів Тема 6 Періодизація педагогічної думки в Україні Семінарські модулі 1. Педагогічна думка в епоху Українського Відродження. 2. Педагогічна думка України ХІХ ст. 3. Проблеми розвитку школи і педагогіки України в 20-30-ті роки ХХ ст Основні етапи розвитку освіти у другій половині ХІУ - першій половині ХУІІ ст. Їх зумовленість військово-політичною та економічною ситуацією на різних територіях України. Перший етап – з кінця ХІУ до кінця ХУ ст. – період військових завоювань українських територій польськими та литовськими феодалами. Діяльність елементарних церковних шкіл. Другий етап – кінець ХУ – середина ХУІІ ст. , період адміністративного облаштування завойованих територій. Діяльність елементарних церковних православних шкіл та латинських шкіл для підготовки канцеляристів. Третій етап – друга половина ХУІІ – ХУІІІ ст. Утворення Речі Посполитої та уніатської церкви, наближення національно-визвольної війни українського народу, зростання агресивності в освітній політиці польської держави. Педагогічна думка і школа козацької доби. Четвертий етап – ХІХ століття - 1905 рік, педагогічне просвітництво в Україні; становлення модерної педагогічної думки. П’ятий етап – 1905 –1920 рр. педагогічна думка і школа в період визвольних змагань українського народу. Шостий етап – 1920 –1991 рр. Українська педагогічна думка і школа за радянських часів; експериментування і новаторство; українська педагогіка як складова “російсько-радянської” культури; українська педагогічна думка у змаганнях за демократичний розвиток; становлення сучасного етапу розвитку української педагогічної думки в рамках радянського дискурсу. Сьомий етап – розвиток педагогіки і школи в Українській державі. Народна педагогіка як багатотисячолітній емпіричний досвід народу. Зумовленість виховного ідеалу народу особливостями його релігійного культу та матеріальної культури. Основні етапи української народної педагогіки, зумовлені особливостями соціально-політичного та духовного розвитку народу. Основні принципи, методи, засоби народної педагогіки. Педагогіка народного календаря.
Освіта та писемність у слов’ян у часи, що передували утворенню Київської Русі. Докази існування писемності у дохристиянські часи. Причини та ініціатори розвитку освіти у Київській Русі. Хрещення Русі та його вплив на зміну виховного ідеалу, на зміни у вихованні та навчанні. Типи шкіл у Київській Русі. Школа книжного вчення Володимира Святославовича. Розвиток церковних шкіл. Майстри грамоти. Зміст та методи навчання у школах грамоти. Педагогічні ідеї часів Київської Русі і пам’ятки давньоруської літератури. “Повчання” князя Володимира Мономаха. Читайте також:
|
||||||||
|