МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 8. Школа і педагогіка Київської РусіТема 7. Розвиток сім’ї та етнопедагогіки з найдавніших часів до наших днів Тема 6 Періодизація педагогічної думки в Україні Семінарські модулі 1. Педагогічна думка в епоху Українського Відродження. 2. Педагогічна думка України ХІХ ст. 3. Проблеми розвитку школи і педагогіки України в 20-30-ті роки ХХ ст Основні етапи розвитку освіти у другій половині ХІУ - першій половині ХУІІ ст. Їх зумовленість військово-політичною та економічною ситуацією на різних територіях України. Перший етап – з кінця ХІУ до кінця ХУ ст. – період військових завоювань українських територій польськими та литовськими феодалами. Діяльність елементарних церковних шкіл. Другий етап – кінець ХУ – середина ХУІІ ст. , період адміністративного облаштування завойованих територій. Діяльність елементарних церковних православних шкіл та латинських шкіл для підготовки канцеляристів. Третій етап – друга половина ХУІІ – ХУІІІ ст. Утворення Речі Посполитої та уніатської церкви, наближення національно-визвольної війни українського народу, зростання агресивності в освітній політиці польської держави. Педагогічна думка і школа козацької доби. Четвертий етап – ХІХ століття - 1905 рік, педагогічне просвітництво в Україні; становлення модерної педагогічної думки. П’ятий етап – 1905 –1920 рр. педагогічна думка і школа в період визвольних змагань українського народу. Шостий етап – 1920 –1991 рр. Українська педагогічна думка і школа за радянських часів; експериментування і новаторство; українська педагогіка як складова “російсько-радянської” культури; українська педагогічна думка у змаганнях за демократичний розвиток; становлення сучасного етапу розвитку української педагогічної думки в рамках радянського дискурсу. Сьомий етап – розвиток педагогіки і школи в Українській державі. Народна педагогіка як багатотисячолітній емпіричний досвід народу. Зумовленість виховного ідеалу народу особливостями його релігійного культу та матеріальної культури. Основні етапи української народної педагогіки, зумовлені особливостями соціально-політичного та духовного розвитку народу. Основні принципи, методи, засоби народної педагогіки. Педагогіка народного календаря.
Освіта та писемність у слов’ян у часи, що передували утворенню Київської Русі. Докази існування писемності у дохристиянські часи. Причини та ініціатори розвитку освіти у Київській Русі. Хрещення Русі та його вплив на зміну виховного ідеалу, на зміни у вихованні та навчанні. Типи шкіл у Київській Русі. Школа книжного вчення Володимира Святославовича. Розвиток церковних шкіл. Майстри грамоти. Зміст та методи навчання у школах грамоти. Педагогічні ідеї часів Київської Русі і пам’ятки давньоруської літератури. “Повчання” князя Володимира Мономаха. Читайте також:
|
||||||||
|