МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Висновок.Педагогічна діяльність має всі компоненти певної діяльності та специфіку, пов’язану із її метою та предметом. Головна, стратегічна лінія діяльності вчителя — формування особистості учня. Оцінка цієї діяльності залежить від ефективності просування учнів у розвитку головних сфер особистості. Педагогічну діяльність здійснюють вчителі й педагогі. Ця діяльність має певну структуру й особливості. Їх необхідно знати кожному майбутньому вчителю. Оволодіння педагогічною діяльністю – надзвичайно цікава, але довга справа. Починати цю роботу необхідно з першого курсу навчання у ВНЗ. 4. Професіограма. Педагогічна техніка. Професіограма вчителя - це система вимог, що їх ставить професія вчителя до людини. Вимоги до сучасного вчителя можна об'єднати у кілька груп: — особистісні якості вчителя, що відображають . його загальнолюдський моральний рівень (любов до дітей, людяність, доброзичливість, порядність, чесність, відповідальність, гуманізм, оптимізм, працьовитість, самокритичність, почуття гумору тощо); — професійно-педагогічні риси вчителя (знання предмета і методики викладання, загальної, вікової та педагогічної психології; володіння педагогічною майстерністю й педагогічним тактом, педагогічною технікою; ораторське мистецтво, загальна ерудиція, професійне самовдосконалення); — індивідуально-психологічні вимоги (цільність характеру, вміння розподіляти увагу, педагогічна уява, наявність педагогічних здібностей). Те, що вчитель впливає на людину, яка росте, робить професію надзвичайно відповідальною. В.Сухомлинський писав: “Ні в якій справі помилки і невдачі не призводять до таких тяжких наслідків, як в учительській. Учитель забов’язаний перед суспільством працювати тільки добре.” Вимоги до особистості педагога 1. Любов до дітей. В.Сухомлинський писав: ”Що означає гарний вчитель? Це, насамперед, людина, яка полюбляє дітей, знаходить радість у спілкуванні з ними, має віру в те, що кожна дитина може стати гарною людиною, вміє дружити з дітьми, приймає близько до серця дитячі радощі та смуток, знає душу дитини, ніколи не забуває, що і сам він був дитиною”. 2. Спеціальні пед. здібності (Класифікація Н.В. Кузьміної): - Гностичні (вміти вчитися, систематизувати нове знання, аналізувати, тощо) - Проектувальні (проектувати власну діяльність та процес навчання, виховання й розвитку учня) - Конструктивні (вміти роботи складне легким, враховувати індивідуальні особливості дітей) - Комунікативні (бажати та вміти спілкуватися з різними групами людей) - Організаційні (залучати дітей до навчальної діяльності, організовувати виховний процес, певною мірою керувати взаємодією з батьками, тощо). 3. Професійна пед. спрямованість – сукупність стійких мотивів, які орієнтують людину на здійснення пед. діяльності. Здійснення педагогічної діяльності передбачає організацію вчителем педагогічного спілкування, володіння ним педагогічною технікою, прояв педагогічного такту. Педагогічне спілкування –комунікативна взаємодія педагога з учнями, батьками, колегами, спрямована на створення сприятливого психологічного клімату, психологічну оптимізацію стосунків та діяльності. Педагогічний такт –почуття міри у застосуванні педагогічного впливу на учнів, коли оптимально враховуються соціальні та педагогічні наслідки взаємодії. Педагогічна техніка –форма організації поведінки вчителя. Вміння використовувати психофізичний апарат як інструмент виховного впливу, це прийоми володіння собою (своїх організмом, настроєм, мовленням, увагою й уявою) і прийоми впливу на інших (вербальними й невербальними засобами). Читайте також:
|
||||||||
|