МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Висновок.Оцінка стану здоров'я. З точки зору соціальної медицини , виділяють 3 рівня оцінки здоров'я: Ø здоров'я окремої людини (індивідуума); Ø здоров'я малих соціальних, етнічних груп (сімейне чи групове здоров'я); Ø здоров'я всього населення (популяції) , що проживає в місті, в селі , на певній території. Для оцінки здоров'я на кожному з 3-х рівнів використовуються різні шкали, але слід підкреслити, що найбільш адекватні критерії для кожного рівня ще остаточно не обгрунтовані і часом трактуються по-різному, з урахуванням економічних, репродуктивних, сексуальних, виховних, медичних та психологічних критеріїв. При оцінці здоров'я населення в санітарній статистиці використовуються типові медико-статистичні показники. I. Медико-демографічні показники. А. Показники природного руху населення: смертність загальна і вікова; середньою тривалістю майбутнього життя; народжуваність, плодючість; природний приріст населення. Б. Показники механічного руху населення: міграція населення (еміграція, імміграція, сезонна, внутрішньоміська міграція та ін.) II. Показники захворюваності та поширеності хвороб (хворобливості). III. Показники інвалідності та інвалідізації. IV. Показники фізичного розвитку населення. Слід врахувати, що функціональні можливості організму і його стійкість до несприятливих факторів зовнішнього середовища протягом життя істотно змінюються, тому можна говорити про стан здоров'я, як про динамічний процес, який може поліпшуватися або погіршуватися, тобто про зміцнення або ослаблення здоров'я. Показники здоров'я індивідів характеризують його рівень у суспільстві. Відомий хірург, пропагандист здорового способу життя, академік М.О. Амосов казав: «Народ здоровий, якщо здорово суспільство». Втрачаючи здоров'я, людина починає усвідомлювати і найчастіше шукати порятунку в медикаментах, недооцінюючи силу впливу на організм і ефективність таких факторів, як рухова активність, раціональне харчування, загартовування, повноцінний сон, основи масажу і самомасажу та інших факторів. Ці та інші значущі фактори являють собою невід'ємні компоненти здорового образу життя. Існує фраза, яка підтверджена життям: « ... людина вмирає не від визначеної хвороби, а від свого способу життя». Резюмуючи дану лекцію, можна сказати, що основа здорового способу життя, стиль життя і життєві мотивації кожної людини в кінцевому рахунку визначають його здоров'я і соціальне благополуччя протягом усього життя. Стратегії, тактики та наукового прогнозу в питаннях здоров'я навчає наука валеологія. І як кожна наука, вона має свій предмет наукового пізнання, свій об'єкт досліджень, свою мету, свої концептуальні та методологічні основи і принципи побудови системи валеологічної освіти. Здоров'я - головне багатство людини, її безцінний дар. Здорова людина завжди молода, вона впевнено йде по життю, їй доступне все, вона готова брати будь-які вершини, досягати найвищої мети, радіти життю, бути щасливою. Здорова людина не відчуває віку. Видатний сучасний фізіолог та геронтолог, всесвітньо відомий учений, який розробив теорію та практику антистаріння, академік НАН України В. Фролькіс, вважав, що геронтологія - не реанімація, не подовження життя будь-якою ціною, в будь-якому стані. Мета геронтології не тільки в кількості прожитих років, а в якості життя, зміст же його - в душевному та фізичному комфорті, у прагненні до високого... Про міцне здоров'я можна говорити тоді, коли здорові тіло, розум та душа. Зараз багато хто забуває про це. Хтось ставить понад усе виключно дух і намагається однією лише його енергією позбутись усіх хвороб, забуваючи про елементарну ранкову зарядку. Інші, навпаки, не виходять із спортивних залів, нарощуючи біцепси, щоб за рахунок м'язової маси вирішити всі життєві проблеми. Хтось із головою поринув у читання книг, пишається своїм інтелектом і зовсім забув про інші потреби свого тіла та душі. Однак тіло - це лише фізичний план існування людини, але ще не вся людина. Є розум - ментальний план, є душа - духовний план. Культивувати лише один із них - значить завдати решті шкоди. Укладач: доцент кафедри тактико-спеціальної підготовки факультету підготовки фахівців для підрозділів міліці громадської безпеки, кандидат медичних наук М.В. Воронов Читайте також:
|
||||||||
|