Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІІ. Оцінка результатів роботи з постачальниками.

ІІ. Аналіз потенційних постачальників.

І. Пошук потенційних постачальників.

Вибір постачальника

Однією з основних проблем в управлінні закупівлею є вибір постачальника.

Основними етапами вирішення цієї проблеми є:

При цьому можуть бути застосовані такі методи:

- оголошення конкурсу (тендера);

- вивчення рекламних матеріалів, фірмових каталогів, оголошень у засобах масової інформації;

- відвідування виставок та ярмарків;

- листування і особисті контакти з можливими постачальниками.

Внаслідок пошуку формується перелік потенційних постачальників.

Складений перелік потенційних постачальників необхідно проаналізувати за спеціальними критеріями, які дозволяють здійснити вибір. Наприклад, вони можуть бути наступні:

- надійність постачальника;

- віддаленість постачальника від споживача;

- періодичність постачань;

- терміни виконання замовлення;

- умови оплати;

- мінімальний розмір партії товару;

- можливості отримання знижки;

- частка постачальника у покритті витрат;

- повнота асортименту;

- умови розподілу ризику;

- сервісне обслуговування;

- рекламна підтримка;

- репутація постачальника;

- фінансове становище постачальника, його кредитоспроможність тощо.

Необхідно також вирішити купувати матеріали безпосередньо у виробника чи через посередників. Основним фактором є звичайно асортимент та ціна. Все залежить від умов реалізації. Так, наприклад, закуповуючи товар у виробника підприємство може зіштовхнутись з проблемою самостійного формування асортименту. За таких умов здійснення закупівлі товарів у посередника, який спеціалізується на формуванні необхідного асортименту є більш вигідною. Через те, що посередники закуповують товари значними партіями, ціна у посередника може бути нижчою, ніж у виробника.

Наприклад, виробник реалізує товар за ціною 100 грн. за одиницю для дрібнооптових покупців та 80 грн. –– для великих оптовиків. Посередник купивши партію за 80 грн. за одиницю, розподіляє її на менші партії і продає, наприклад, з 15% націнки за ціною 92 грн.

Внаслідок аналізу потенційних постачальників формується перелік конкретних постачальників, з якими проводиться робота із встановлення договірних відносин.

Періодично необхідно проводити моніторинг діяльності своїх постачальників.

Для оцінки вже відомих постачальників використовують методику ранжування, за допомогою якої розробляється спеціальна шкала оцінок, що дозволяє розрахувати рейтинг постачальників.

Для цього необхідно обрані критерії оцінки оцінити та розставити за ступенем вадливості експертним методом. У формалізованому вигляді рейтинг R постачальника визначається за формулою:

де п - кількість показників оцінки рейтингу постачальника;

кі- значимість показника;

сі - бальна оцінка величини показника, забезпечувана даним постачальником.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  10. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  11. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  12. Алгоритм роботи прозорого моста




Переглядів: 893

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення потреби в матеріалах | Приклад

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.