Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Класифікація інформаційних систем.

Лекція №1

ЛЬВІВ-2013

Конспект лекцій

ЛьвівСький Інститут економіки і туризму

Міністерство освіти і науки України

з дисципліни

”Інформаційні системи і технології в міжнародній еономіці”

для студентів напряму підготовки 6.030503 «Міжнародна економіка»

спеціальності «Міжнародна економіка»

Уклала доц. Ладик С. Р.


Тема: «Поняття інформаційної технології та інформаційної системи»

Інформаційна система – складний людино–машинний комплекс. який забезпечує збір і обробку інформації, необхідної для підготовки і прийняття рішень з метою оптимізації управління в різних сферах людської діяльності.

Українські вчені В.І. Плескач, Рогушина Ю.В., Н.П. Кустова під інформаційною системою розуміють сукупність технічних та програмних засобів зберігання, передачі, оброблення інформації в певній предметній області для досягнення поставленої мети. Інші вважають, що це взаємозв’язана сукупність методів і персоналу, яку використовують для зберігання, опрацювання та видання інформації, яка стартує для досягнення конкретного завдання. Це коплексна система для підтримки прийняття рішень і виробництва інформаційних продуків, яка використовує комп’ютерні інформаційні технології.

Інформаційна системи виконує цілий ряд функцій:

- обчислювальна (вчасна і якісна обробка інформації);

- відстежувальна (відстеження і формування необхідної для управління зовнішньої і внутрішньої інформації);

- запам’ятовувальна (накопичення, систематизація, збереження і відновлення необхідної інформації);

- комунікаційна (забезпечення передачі інформації у задані пункти);

- інформаційна (реалізація швидкого доступу, пошуку і видачі необхідної інформації);

- регулююча (здійснення керуючого впливу на об’юкт управління);

- оптимізаційна (забезпечення оптимальних розрахунків в міру зміни цілей, критеріїв та умов функціонування об’єкта управління;

- прогнозна (визначення основних тенденцій, закономірностей та показників розвитку об’єкта управління);

- аналізаторна (визначення основних показників техніко–економічних показників і господарської діяльності);

- документальна (забезпечення формування обліково–звітних планов–розпорядчих та інших форм документів).

До інформаційних систем висувається ряд вимог, а саме: функціональна повнота системи, достовірність інформації, забезпечення надійного захисту інформації, цілісність, актуальність і надійність системи.

Інформаційні системи класифікують за різними ознаками.

За рівнем або формою діяльності:

державні, територіальні, муніципальні, галузеві.

За сферою функціонування економічного об’єкта:

- у промисловості,

- у сільському господарстві,

- транспорті,

- сфері послуг т.д.

За ступенем централізації обробки інформації:

- централізовані

- децентралізовані

- колективного використання.

За видами процесів управління:

- технологічними процесами,

- організаційно-технологічними процесами,

- організаційного управління,

- інтегровані,

- корпоративні,

- наукових досліджень,

- навчальні.

За рівнем автоматизації процесів управління:

- ручні,

- автоматизовані,

- автоматичні.

За видами завдань управління:

- інформаційно-пошукові

- інформаційно-довідкові

- нформаційно-керівні

- інтелектуальні

- інформаційно-пошукові

- розрахунково-логічні

- експертні

- системи підтримки прийнятих рішень

За ступенем структурованості вирішуваних завдань:

- для структурованих завдань

- для частково –структурованих завдань

- для неструктурованих завдань

За функціональною ознакою:

- виробничі

- маркетингові

- фінансові й облікові

- кадрові

За рівнем управління:

- оперативного рівня;

- тактичного рівня;

- стратегічного рівня.


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. V. Класифікація і внесення поправок
  3. V. Класифікація рахунків
  4. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  5. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  6. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  7. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  8. Аудит захищеності інформаційних систем
  9. Аудит інформаційних систем.
  10. Аудиторські ризики, пов’язані з використанням комп’ютерних інформаційних систем
  11. Аутсорсинг у сфері інформаційних технологій
  12. Багатоцільова багатокритеріальна модель обґрунтування рішень в полі кількох інформаційних ситуацій




Переглядів: 754

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ефективність логістичної системи, підходи до її оцінки | Лекція №2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.