МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
КАБІНЕТ БІОЛОГІЇ, ЙОГО ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
План 1. Кабінет як матеріально-технічний засіб навчання біології. 2. Вимоги до використання класу-лабораторії в навчальному процесі. 3. Матеріальне оснащення лабораторного приміщення. 4. Основи організації кутку живої природи. Програма з біології передбачає проведення великої кількості спостережень, лабораторних і практичних робіт, демонстрацій та екскурсій. Для цього необхідні спеціальні приладдя та обладнання. Організація навчального процесу і успішне навчання залежать від матеріально-технічної бази, яка визначається специфічністю навчального предмета.
1. КАБІНЕТ ЯК МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ Положення про навчальні кабінети розроблено відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» та інших законодавчих актів України. Це Положення визначає загальні та спеціальні вимоги до матеріально-технічного оснащення кабінетів згідно із санітарними правилами і нормами та є обов’язковим для їх організації в загальноосвітніх навчальних закладах (далі – ЗНЗ) незалежно від їх типу та форми власності. Кабінетом вважається класна кімната ЗНЗ зі створеним навчальним середовищем, оснащеним сучасними засобами навчання і шкільним обладнанням. Основна мета створення кабінетів полягає у забезпеченні оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань відповідно до Державного стандарту базової та повної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2004 р. за Завданням функціонування навчальних кабінетів є створення передумов для: o організації індивідуального та диференційованого навчання; o реалізації практично-дійової та творчої складових змісту навчання; o забезпечення в старшій школі профільного і поглибленого навчання; o організації роботи гуртків та факультативів; o проведення засідань шкільних методичних об’єднань; o індивідуальної підготовки вчителя до занять та підвищення науково-методичного рівня. Кабінет біології відрізняється від інших, головним чином, наявністю різноманітного біологічного обладнання. Крім того, в ньому повинні бути створенні умови для спостережень, експериментів і демонстрацій живих об’єктів природи, насамперед, рослин і тварин. Кабінет біології в школі – це спеціально обладнане приміщення, яке забезпечує наукову організацію праці учнів і вчителів-біологів, що веде до зростання ефективності проведення уроків. Кабінет біології ЗНЗ слід розглядати як систему засобів навчання і матеріально-технічного оснащення, які зосереджені в класі-лабораторії (1), лабораторномуприміщенні або препараторській (2) і куткуживоїприроди (3). Схематично кабінет біології можна зобразити наступним чином:
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|