Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Пошукові завдання.

Робота з підручником.

Евристичні фронтальні досліди і лабораторні роботи.

Дедуктивний метод: дослід Штерна.

Вчитель, розповівши про суттєві ознаки моделі, її будову, включає учнів в мислений експеримент і пропонує їм передбачити ті зміни, які будуть спостерігатися в ході його.

1) Якщо Vі всіх молекул однакові, то де буде слід від них?

2) Якщо прилад привести в обертання?

3) Чому слід розмитий?

4) Куди попадуть більш швидкі атоми?

5) Куди попадуть більш повільні атоми?

6) Як можна визначити швидкість кожної групи атомів?

Фронтальні досліди розроблені по всім темам курсу 7-8 класів В.А.Буровим.

В результаті виконання дослідів, їх аналізу підводять до нових понять.

 

Матеріали прикладного характеру: "Інерція у побуті", "Будова водопроводу", "Лампа розжарення"...

Обов'язково треба підібрати питання, скласти інструкцію, потім перевірити індивідуально чи фронтально: малюнок, схему, таблицю, розв'язування задач т.і.

1) Знаючи, що Е = знайти Е для точкового заряду;

2) визначити заряд електрона;

3) визначити ємність плоского конденсатора.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Бібліографія. Інформаційно-пошукові мови бібліографічних фондів. Види каталогів: систематичні, предметні, абеткові.
  5. Будівельний підряд. Підряд на проектні та пошукові роботи.
  6. Виконайте завдання.
  7. Виконайте завдання.
  8. Випереджаюче завдання.
  9. Відповідь на практичне завдання.
  10. Встановлення нормованого завдання.
  11. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  12. Домашнє завдання.




Переглядів: 690

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики. | Проблемне навчання фізиці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.