Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пошукові завдання.

Робота з підручником.

Евристичні фронтальні досліди і лабораторні роботи.

Дедуктивний метод: дослід Штерна.

Вчитель, розповівши про суттєві ознаки моделі, її будову, включає учнів в мислений експеримент і пропонує їм передбачити ті зміни, які будуть спостерігатися в ході його.

1) Якщо Vі всіх молекул однакові, то де буде слід від них?

2) Якщо прилад привести в обертання?

3) Чому слід розмитий?

4) Куди попадуть більш швидкі атоми?

5) Куди попадуть більш повільні атоми?

6) Як можна визначити швидкість кожної групи атомів?

Фронтальні досліди розроблені по всім темам курсу 7-8 класів В.А.Буровим.

В результаті виконання дослідів, їх аналізу підводять до нових понять.

 

Матеріали прикладного характеру: "Інерція у побуті", "Будова водопроводу", "Лампа розжарення"...

Обов'язково треба підібрати питання, скласти інструкцію, потім перевірити індивідуально чи фронтально: малюнок, схему, таблицю, розв'язування задач т.і.

1) Знаючи, що Е = знайти Е для точкового заряду;

2) визначити заряд електрона;

3) визначити ємність плоского конденсатора.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Бібліографія. Інформаційно-пошукові мови бібліографічних фондів. Види каталогів: систематичні, предметні, абеткові.
  5. Будівельний підряд. Підряд на проектні та пошукові роботи.
  6. Виконайте завдання.
  7. Виконайте завдання.
  8. Випереджаюче завдання.
  9. Відповідь на практичне завдання.
  10. Встановлення нормованого завдання.
  11. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  12. Домашнє завдання.




Переглядів: 759

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики. | Проблемне навчання фізиці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.