Евристичні фронтальні досліди і лабораторні роботи.
Дедуктивний метод: дослід Штерна.
Вчитель, розповівши про суттєві ознаки моделі, її будову, включає учнів в мислений експеримент і пропонує їм передбачити ті зміни, які будуть спостерігатися в ході його.
1) Якщо Vі всіх молекул однакові, то де буде слід від них?
2) Якщо прилад привести в обертання?
3) Чому слід розмитий?
4) Куди попадуть більш швидкі атоми?
5) Куди попадуть більш повільні атоми?
6) Як можна визначити швидкість кожної групи атомів?
Фронтальні досліди розроблені по всім темам курсу 7-8 класів В.А.Буровим.
В результаті виконання дослідів, їх аналізу підводять до нових понять.
Матеріали прикладного характеру: "Інерція у побуті", "Будова водопроводу", "Лампа розжарення"...
Обов'язково треба підібрати питання, скласти інструкцію, потім перевірити індивідуально чи фронтально: малюнок, схему, таблицю, розв'язування задач т.і.