МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Засоби і заходи паблік рілейшнз у відносинах з громадськістюПресс-посередницька діяльність. організація і проведення прес-конференцій, брифінгів. реліз (повідомлення для засобів масової інформації); участь у написанні: статей, репортажів і інших інформаційних матеріалів: написання іменних, оглядових і аналітичних статей; замовлення статті; створення бекграундерів; факт-листів, кейс-історій, ньюз-летерів, позиційних документів тощо. організація роботи прес-клубу. участь у виробництві кіно, відео, теле-продукції. підготовка і організація виступів, інтерв'ю керівництва, спікерів компанії в ЗМІ.
Пабліситі за допомогою спеціальної продукції: публікація річних звітів; видання фірмових проспектів, каталогів, буклетів; видання фірмового журналу, газети, корпоративного бюлетеня; публікації листівок; інтернет ПР; підготовка сувенірної продукції і іншої фірмової атрибутики.
Організація спеціальних ПР – заходів (промо-акцій): організація семінарів, круглих столів для клієнтів; організація презентацій, церемоній відкриття; організація «днів відчинених дверей», ювілеїв компанії, демонстрацій новинок та інших спеціальних акцій;
Участь/організація: спонсорської діяльності компанії; організація добродійної діяльності; організація виставкової діяльності.
Для прямих відносин з громадськістю переважно використовуються засоби і заходи паблік рілейшнз, які підлягають контролю з боку організації. Нижче наведено стислі характеристики кожного із них. Під час вивчення даного питання обов’язково потрібно звернути увагу на технологію їх створення і проведення, оскільки від того, як вони розроблені, яким чином до їх проведення підготувалися, наскільки вони етичні і привабливі – так і буде їх сприймати громадськість і реагувати на них. Отже, до них належать: Лист – писаний короткий текст, розміром в 1-2 сторінки, призначений для повідомлення про що-небудь, спілкування з кимось на відстані, а також відповідна поштова кореспонденція. Листи бувають діловими і особистими (формальними і неформальними). Який лист обрати для передання інформації – залежить від поставлених цілей і встановлених стосунків між відправником і одержувачем інформації. Проте кожен лист починається з особистого звернення до адресата. Види ділових листів представлені у табл. 5.1.
Інформативний реліз – те саме, що і лист, тільки не носить особистого характеру. Серед них виділяються: бізнес-релізи; спеціальні релізи для споживачів з інформацією про товар; фінансовий реліз, спрямований на акціонерів.
Запрошення – письмове або усне прохання конкретну особу прийти кудись, зробити щось . В основному друкується на листівках і доставляється в конвертах по пошті або кур’єром.
Проспект, буклет, брошура, листівка, заявка, пропозиція відносяться до друкованої продукції, яка видається організацією для поширення інформації про свою діяльність серед цільових аудиторій.
Промови і виступи – публічний виступ перших осіб підприємства перед громадськістю з метою її інформування про події, які відбуваються на ньому, озвучення певних позицій, представлення тощо.
Основні принципи побудови промов: лаконічність; забезпечення контакту з аудиторією; гумор; хороша побудова мови, дикція;
Структура промови: вступ, основна частина, висновки. Для побудови промови потрібно: мати інформацію про місце, час, склад аудиторії; знати мету виступу – інформувати, переконати, поздоровити, розважити; у тексті використовувати короткі зрозумілі фрази; не давати велику кількість статистичної інформації і спеціальної термінології.
У підготовці тексту виступу чи промови можуть бути використані прийоми, які наведено у табл. 5.2. Проведення переговорів – спілкування зацікавлених осіб, обговорення з метою з’ясування думок, настроїв сторін або укладення угоди. Для їх ефективного проведення потрібно: Прийняти рішення, чи потрібні вони взагалі. Визначитися з тим, що потрібно отримати і якою ціною. Підшукати альтернативні рішення, якщо переговори вийдуть невдалими. Зібрати інформацію про учасників переговорів та ситуацію, яка склалася. Далі – справа техніки. Успіх переговорів передусім залежить від того: як люди представляються один одному у прямому і переносному значенні; яким чином вони здобувають довіру один до одного; як звертаються: агресивно, недбало, зацікавлено тощо; яку стратегію переговорів (домінанти, взаємних компромісів, маніпулювання) обрав кожен із учасників; які критерії і аргументи використовуються, якими методами досягається взаємна угода; яка технологія використовується у “розставлянні сіток” та виходу із небажаних становищ. Часто під час переговорів партнером використовується ряд прийомів (табл. 5.3), які спрямовані на отримання для нього найвищої вигоди, відмежування від співбесідника. В основному вони орієнтовані на виклик психологічної нерівноваги, збентеження, в наслідок чого людина перестає себе контролювати, може наробити помилок і не здатна досягти поставленої мети переговорів. Отже важливим аспектом є внутрішня готовність комунікатора до використання подібних прийомів і його адекватна реакція на них.
Читайте також:
|
||||||||
|