Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

Кафедра технологічного обладнання харчових виробництв і торгівлі

ПОЛТАВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ

Засоби внутрішньофірмового паблік рилейшнз

Засоби внутрішньофірмового ПР найчастіше підлягають контролю з боку самої організації. Вони умовно розподіляються на такі категорії:

розмовні,

мультимедійні,

письмові/візуальні.

 

До розмовних засобів відносяться індивідуальні бесіди, групові наради, збори співробітників, конференції, «Робітничі прогулянки» (чи керування під час обходу), телебачення, радіо, відео, телеконференції, гарячі лінії на підприємстві.

До мультимедійнихметодів відносяться виставки і презентації, запуски нових програм, соціальна робота.

До візуальних/письмових методів внутрішнього ПР відносяться внутрішньокорпоративні видання: журнали, інформаційні бюлетені, цільове розсилання (роздавання) різних документів, поширення їх електронною поштою, інформаційні повідомлення на платіжних документах, щорічні звіти, дошки оголошень, виставки, раціоналізаторські пропозиції (схеми висловлення своєї точки зору).

Корпоративні видання призначені для інформування визначених, досить вузьких цільових аудиторій (співробітників компаній, членів професійних і громадських організацій).

Усю сукупність корпоративних видань за принципом їхнього поширення можна розділити на дві великі групи:

видання по вертикалі (вони адресовані співробітникам від керівництва), включають видання різних асоціацій, гільдій для своїх членів; видання громадських організацій і політичних партій для своїх членів; такі видання інформують про діяльність організації, зміцнюють лояльність стосовно неї і залучають нових членів; газети і журнали компаній;

видання по горизонталі (поширюються визначеними групами з загальними інтересами): інформаційно-рекламні бюлетені, видання професійних груп.

Звіти, які за терміном розподіляються на місячні, квартальні, щорічні. У них наводиться підсумок роботи підприємства за певним напрямком за визначений період.

Інформаційний листок, бюлетень, які поширюються серед співробітників на правах газети.

Основні цілі корпоративного видання:

інформування працівників про справи і події, які відбуваються на підприємстві;

мотивація співробітників;

отримання зворотного зв’язку,

створення корпоративного духу,

роз'яснення основних рішень керівництва,

розповідь про кращих рядових працівників підприємства і менеджерах.

 

 

з дисципліни “Обладнання підприємств громадського харчування” розділи: “МЕХАНІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ”, ”ТОРГОВО-ТЕХНОЛОГІЧНЕ та ДОПОМІЖНЕ ОБЛАДНАННЯ”

для студентів спеціальності 6.0917.11

”Технологія харчування“

 

Підлягає поверненню

до університету

Примірник №____

 


Читайте також:

  1. Види лекцій
  2. Викладення лекційного матеріалу
  3. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  4. Електронний конспект лекцій
  5. За опорний меридіан прийнятий магнітний меридіан аеродрому вильоту.
  6. Завдання лекційних занять
  7. І. ПРОСЛУХОВУВАННЯ ТА КОНСПЕКТУВАННЯ ЛЕКЦІЙ
  8. ІІ. МАТЕРІАЛИ ДО КУРСУ ЛЕКЦІЙ
  9. ІІI. Тематика лекцій
  10. ІІІ. ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ
  11. Індивідуальний метод обліку кількості знесених яєць проводять у селекційних стадах, застосовують для цього контрольні гнізда, або утримання в індивідуальних клітках.
  12. Коновалова М.Д.Экспериментальная психология: конспект лекций. - Высшее образование. – 2006.




Переглядів: 846

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Засоби і заходи паблік рілейшнз у відносинах з громадськістю | Лекція 1. Загальні відомості про машини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.