МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Правові заходи, які забезпечують охорону надр.У розділі VI Кодексу України про надра(ст.ст. 56-59) сформульовані ті заходи й вимоги, які спрямовані на охорону надр. Основні вимоги в сфері охорони надр сформульовані в ст. 56 Кін.У випадку порушення вимог ст. 56 і інших вимог кодексу України про надра користування надрами може бути обмежено, тимчасово заборонено (припинено) або припинено органами Міністерства екології й природних ресурсів України, державного гірського контролю, державного геологічного контролю або іншими спеціально уповноваженими на це державними органами в порядку, установленому законодавством України. Нормативно встановлено, що у випадку виявлення при користуванні надрами рідкісних геологічних нашарувань і мінералогічних утворень, метеоритів, палеонтологічних, археологічних і інших об'єктів, які становлять інтерес для науки й культури, користувачі надр зобов'язані призупинити роботи на відповідній ділянці й повідомити об цьому зацікавлені державні органи. Рідкісні геологічні нашарування, мінералогічні утворення, палеонтологічні об'єкти й інші ділянки надр, які становлять особливу наукову або культурну цінність, можуть бути визнані у встановленому законодавством порядку об'єктами природно-заповідного фонду. України. Законодавство України передбачає також заходи матеріального й морального заохочення користувачів надр, які стимулюють здійснення заходів щодо поліпшення використання надр і посилення їхньої охорони. Керування в області використання й охорони надр являє собою засновану на правових нормах діяльність відповідних органів держави по організації раціонального використання надр для задоволення потреб у мінеральній сировині й інших потребах господарського комплексу, охорони надр, забезпечення безпеки робіт при користуванні надрами, а також охорони прав підприємств, організацій, установ і громадян у цій сфері. Основними функціями державного керування в сфері геологічного вивчення, використання й охорони надр є : - розподіл ділянок надр між надрокористувачами - розпорядження відкритою геологічною інформацією. - державна реєстрація й державний облік робіт з геологічного вивчення надр, затвердження запасів корисних копалин у Державному кадастрі родовищ і проявів корисних копалин і Державному балансі запасів корисних копалин. Державний кадастр родовищ і проявів корисних копалин містить відомості про кожне родовище, занесене в Державний фонд родовищ корисних копалин, щодо кількості і якості запасів корисних копалин і властивих їм компонентів, гірничо-технічних, гідрогеологічних і інших умов розробки родовища і його геолого-економічну оцінку, а також відомості про кожний прояв корисних копалин. Цей кадастр ведеться Міністерством охорони навколишнього природного середовища. Своєрідним продовженням Державного кадастру родовищ і проявів корисних копалин є Державний баланс запасів корисних копалин. Він містить відомості про кількість, якість і ступінь вивчення запасів корисних копалин щодо родовищ, які мають промислове значення. У відповідності зі ст 44 КінДержавний баланс запасів корисних копалин містить відомості про розміщення родовищ, які мають промислове значення, рівень промислового освоєння, а також відомості про видобуток, витрати й забезпеченість суспільного виробництва розвіданими запасами корисних копалин. Він також ведеться Міністерством охорони навколишнього природного середовища. геологічний контроль і гірський нагляд за використанням і охороною надр. Читайте також:
|
||||||||
|