Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правові заходи, які забезпечують охорону надр.

У розділі VI Кодексу України про надра(ст.ст. 56-59) сформульовані ті заходи й вимоги, які спрямовані на охорону надр.

Основні вимоги в сфері охорони надр сформульовані в ст. 56 Кін.У випадку порушення вимог ст. 56 і інших вимог кодексу України про надра користування надрами може бути обмежено, тимчасово заборонено (припинено) або припинено органами Міністерства екології й природних ресурсів України, державного гірського контролю, державного геологічного контролю або іншими спеціально уповноваженими на це державними органами в порядку, установленому законодавством України.

Нормативно встановлено, що у випадку виявлення при користуванні надрами рідкісних геологічних нашарувань і мінералогічних утворень, метеоритів, палеонтологічних, археологічних і інших об'єктів, які становлять інтерес для науки й культури, користувачі надр зобов'язані призупинити роботи на відповідній ділянці й повідомити об цьому зацікавлені державні органи. Рідкісні геологічні нашарування, мінералогічні утворення, палеонтологічні об'єкти й інші ділянки надр, які становлять особливу наукову або культурну цінність, можуть бути визнані у встановленому законодавством порядку об'єктами природно-заповідного фонду. України. Законодавство України передбачає також заходи матеріального й морального заохочення користувачів надр, які стимулюють здійснення заходів щодо поліпшення використання надр і посилення їхньої охорони.

Керування в області використання й охорони надр являє собою засновану на правових нормах діяльність відповідних органів держави по організації раціонального використання надр для задоволення потреб у мінеральній сировині й інших потребах господарського комплексу, охорони надр, забезпечення безпеки робіт при користуванні надрами, а також охорони прав підприємств, організацій, установ і громадян у цій сфері.

Основними функціями державного керування в сфері геологічного вивчення, використання й охорони надр є :

- розподіл ділянок надр між надрокористувачами

- розпорядження відкритою геологічною інформацією.

- державна реєстрація й державний облік робіт з геологічного вивчення надр, затвердження запасів корисних копалин у Державному кадастрі родовищ і проявів корисних копалин і Державному балансі запасів корисних копалин.

Державний кадастр родовищ і проявів корисних копалин містить відомості про кожне родовище, занесене в Державний фонд родовищ корисних копалин, щодо кількості і якості запасів корисних копалин і властивих їм компонентів, гірничо-технічних, гідрогеологічних і інших умов розробки родовища і його геолого-економічну оцінку, а також відомості про кожний прояв корисних копалин. Цей кадастр ведеться Міністерством охорони навколишнього природного середовища. Своєрідним продовженням Державного кадастру родовищ і проявів корисних копалин є Державний баланс запасів корисних копалин. Він містить відомості про кількість, якість і ступінь вивчення запасів корисних копалин щодо родовищ, які мають промислове значення. У відповідності зі ст 44 КінДержавний баланс запасів корисних копалин містить відомості про розміщення родовищ, які мають промислове значення, рівень промислового освоєння, а також відомості про видобуток, витрати й забезпеченість суспільного виробництва розвіданими запасами корисних копалин. Він також ведеться Міністерством охорони навколишнього природного середовища.

геологічний контроль і гірський нагляд за використанням і охороною надр.


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  3. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  4. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  5. Адміністративні правовідносини
  6. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  7. Адміністративно-правові відносини
  8. Адміністративно-правові відносини
  9. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  10. Адміністративно-правові норми
  11. Адміністративно-правові норми поділяють на види за різними критеріями.
  12. Банківські правовідносини




Переглядів: 1258

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
До теми 1. Поняття, предмет, метод та система екологічного права. Джерела екологічного права та екологічні правовідносини. | Особливості правової охорони зелених насаджень у населених пунктах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.