Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



До теми 1. Поняття, предмет, метод та система екологічного права. Джерела екологічного права та екологічні правовідносини.

Екологічне право –галузь права, що регулює збереження та оздоровлення навколишнього природного середовища і раціональне використання природних ресурсів.

Екологічне право як галузь права –це сукупність установлених державою правових норм і правовідносин, спрямованих на охорону навколишнього середовища та природних комплексів, використання і відтворення природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки людини та її оточення.

Предмет екологічнго права –це врегульовані нормами права суспільні відносини щодо охорони навколишнього середовища, збереження, відтворення та раціонального використання природних ресурсіфв (екосистем) і забезпечення екологічної безпеки населення.

Функції екологічного права –це основні напрямки впливу еколого-правових норм на волю і поводження суб'єктів екологічних відносин. Виділяються загальправові та спеціальні (галузеві) функції екологічного права. До загальноправових функцій екологічного права відносяться: регулятивна, виховна, превентивна, охоронна. До спеціальних ( галузевих) функціям екологічного права відносяться: природоохоронна й антропоохронна.

Принципи екологічного права– це основні системообразующие ідеї, закріплені в загальправовій і екологічній доктринах держави, інших основних джерелах і нормах екологічного законодавства, спрямовані на досягнення цілей екологічної політики держави і такі, які втілюються в реалізацію екологічних відносин.

Метод екологічного права –сукупність способів, прийомів і засобів впливу на суспільні відносини в області природокористування, охорони навколишнього природного середовища, екологічної безпеки, екологічних прав і свобод громадян.

Система екологічного права – будова екологічного права, поділеного на інститути за логікою вивчення курсу екологічного права. Складається з загальної частини (загальне екологічне право), особливої частини (природоресурсове право, природоохоронне право та право про екологічну безпеку) та спеціальної частини (міжнародне екологічне право).

Джерела екологічного права - це нормативно-правові документи, що містять загальнообов'язкові еколого-правові вимоги, норми і правила, що регулюють екологічні суспільні відносини і розраховані на багаторазове застосування. Джерела екологічного права мають загальні ознаки, властиві джерелам будь-яких галузей права. Разом з тим еколого-правові джерела мають визначені тільки їм властиві ознаки: мета правового регулювання, сфера дії джерел екологічного права, тісний зв'язок норм екологічного права з нормами технічного характеру.

Екологічні правовідносини –це урегульовані нормами екологічного права суспільні відносини, учасники яких є носіями взаємних суб'єктивних прав і обов'язків. Це індивідуалізовані відносини між окремими особами, пов'язаними між собою правами й обов'язками, що визначають забезпечені законом межі можливої і необхідної поведінки.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D) методу мозкового штурму.
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. I Метод Шеннона-Фано
  5. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  6. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  7. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  8. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  9. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  12. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.




Переглядів: 2004

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформаційна – інформування учасників господарського життя про утруднення в діяльності їхніх партнерів, доцільність коригування своїх відносин з ними. | Правові заходи, які забезпечують охорону надр.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.