МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні будівельно-монтажні роботиОсновні будівельно-монтажні роботи при спорудженні ПЛ включають в себе: - виготовлення дерев’яних опор; - розвозку опор або деталей опop по трасі; - розбиття місць риття котлованів під опори; - риття котлованів, зборку і установку опор; - розвезення проводив та інших матеріалів по трасі; - монтаж проводив; - монтаж захисного заземлення; - установку трубчатих розрядників; - установку плакатів, фазування, нумерацію опор та ін. Розбиття одиночних котлованів під одностійкові дерев’яні і залізобетонні опори почи- нають з визначення осі траси ПЛ за допомогою геодезичних інструментів (теодоліти, бусолі та ін.). Потім розмічають лінії, перпендикулярні до осі траси в точках установки опор. На обох цих лініях (рис.1.4.5, а) на відстані 5 – 6 м від центру пікетного стовпа опори забивають контрольні кілки «сторожки», по яким розбивають котлован, а в подальшому вивіряють точність установки опори по осі траси. При розбивці двох котлованів під анкерні А-подібні опори від центру пікетного стовпа опори в обидві сторони вздовж осі траси розмічають осі котлованів, а потім і контури котлованів. Для розбивки двох котлованів під кутову А-подібну опору в точці повороту траси за допомогою геодезичного інструменту проводять бісектрису кута цього повороту і лінію, їй перпендикулярну (рис.1.4.5, б), і вздовж лінії бісектриси по обидві сторони від вказаного перпендикуляру розмічають осі котлованів, а потім і самі котловани.
Рис.1.4.5. Схема розмітки котлованів під опори: а – на прямих ділянках траси, б – на поворотах траси.
Аналогічно роблять розмітку під опори з відтяжками і підкосами, а також під металеві опори з вузькою і широкою базою. При ритті котлованів бурильними машинами заміст розмітки котлованів виконують тільки розбивку їх центрів. Котловани риють землерийними механізмами, а в скелястих породах ґрунт виймають за допомогою вибуху. Вручну ґрунт виймають тільки в крайніх випадках, де по умовам місцевості на пікет не може підійти землерийний механізм. В мерзлих ґрунтах котловани бурять за допомогою бурильних головок особливої конструк- ції, на ріжучі кромки яких наварені пластини з твердих сплавів. Глибина котлованів для установки опор в залежності від ґрунту і механічних навантажень на опори визначається проектом. Для опор типу «свічка» глибина котлованів 1,7 – 2,5 м. Для підйому установки опори кран встановлюють біля котловану на відстані 3 – 4 м від осі траси, а зібрану опору укладають над котлованом або фундаментом таким чином, щоб центр ваги її знаходився над центром котловану (рис.1.4.6). Потім опору піднімають до верти -кального положення і опускають пасинками або стійками в котлован або на фундамент.
Рис.1.4.6. Установка опор: а – кранами- установниками, б – автокранами.
Опору встановлюють таким чином, щоб вісі траверс опори були розташовані перпендикулярно до осі траси, перевіряють, щоб вісь опори була строго вертикальна і співпадала з віссю траси, потім засипають котлован ґрунтом або закріплюють опору на фундаменті. Тільки після цього знімають стропи, кран звільняють і переводять для установки наступної опори. Для установки опор також використовуються бурильно-кранові машини або крани-установники опор типу КВЛ-8.
Читайте також:
|
||||||||
|