МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Підготовчі роботи до монтажу ПЛДо початку робіт по спорудженню повітряних ліній електропередач (ПЛ) повинні бути виконані наступні роботи: - прийомка від проектної організації і замовника виробничого пікетажу ПЛ; - отримання дозволів на проведення робіт по трасі ПЛ, включаючи території лісних масивів і сільськогосподарських земель; - підготовка тимчасових приміщень для розміщення монтажних бригад і дільниць виконробів; - організація тимчасових баз для складування матеріалів; - перевірка стану доріг, мостів і під’їзних шляхів до траси ПЛ, при необхідності побудувати тимчасові під’їзні дороги; - розчищення полоси землі вздовж траси, а в лісовий місцевості улаштування просік; - здійснення передбаченого проектом зносу будівель, що знаходяться на трасі ПЛ і перешкоджають виконанню робіт; - виконання виробничого пікетажу – встановлення вздовж траси ПЛ пікетів, якими відмічаються місця встановлення опор; Після улаштування тимчасових баз зберігання матеріалів виконується їх транспорту- вання в район траси ПЛ. Перевезення опор на трасу ПЛ здійснюється спеціальним транспортом (стовбурово- зами). Барабани з проводом перевозять у вертикальному положенні закріпленими на плат -формі транспортного засобу. Фарфорові і скляні підвісні ізолятори попередньо перевіря- ються, збираються в гірлянди необхідної довжини і транспортуються на трасу ПЛ в спеці- альних дерев’яних контейнерах. Розвантаження опор і барабанів виконується з використанням підйомних механізмів. Доставка будівельної техніки на трасу ПЛ здійснюється своїм ходом або на спеціаль -них автоплатформах. Вирубання просік в лісних масивах на трасі ПЛ здійснюють лісові господарства, які також виконують первинну обробку, сортування, штабелювання, вивезення деревини і утилізацію відходів. Ширину просік між кронами дерев приймають: 1) в насадженнях висотою до 4 м – не менше відстані між крайніми проводами ПЛ плюс по 3 м в кожну сторону від крайніх проводів; 2) в насадженнях висотою більше ніж 4 м – не менше відстані між крайніми прово- дами ПЛ плюс по відстані, що дорівнює середній висоті дерев основного лісного масиву. 3) в парках, заповідниках, цінних лісних масивах та ін. ширину просіки ПЛ встанов- люють організації, яким належать дані насадження, при обов’язковій умові, щоб відстані від проводів до крони дерев були не менше 2 м для ПЛ напругою до 20 кВ і 3 м – для ПЛ напругою 110 кВ. При проходженні ПЛ по території фруктових садів з висотою дерев не більше 4 м вирубати просіку не обов’язково. Для проїзду транспорту і механізмів по середині просіки на ширині не менше 2,5 м дерева вирубають врівень з землею. Взимку сніг навколо кожного дерева розчищають до рівню землі.
Читайте також:
|
||||||||
|