Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сушка ізоляції електричних машин

Машини з вологістю ізоляції, яка не відповідає вимогам нормативів, підлягають сушці. Перед сушкою машини повинні бути очищені, продуті стислим повітрям і втеплені. При цьому необхідно забезпечити наявність вентиляції для видалення вологи. Корпус машини під час сушки повинен бути надійно заземлений.

Підвищення температури при сушці повинно бути не більше 5°С за 1годину. При сушці вимірюють опір ізоляції обмоток. Сушка припиняється тоді, коли опір ізоляції при постійній температурі залишається практично без зміни на протязі 3 – 5 годин.

Способи сушки електричних машин.

Сушка зовнішнім нагрівом. Використовується для сушки всіх машин і є обов’язковою для дуже зволожених. Для нагріву використовують: теплогенератори, нагрівальні опори, батареї парового опалення, а також сушильні шафи для машин малої потужності.

Рекомендована температура гарячого повітря 90°С.

Сушка струмом від стороннього джерела. Якщо виведені всі шість кінців обмотки, струм пропускають послідовно через обмотки всіх фаз, якщо виведені тільки три кінця – обмотки двох фаз з’єднують паралельно і послідовно з обмоткою третьої фази з переклю- ченням фаз через кожну годину. Ротор повинен бути загальмованим. При використанні однофазного струму підведена напруга повинна бути не більше (0,2 – 0,3)Uном двигуна.

Включення і відключення постійного струму здійснюють плавно, без розриву кола. Сушка дуже зволожених машин постійним струмом є небезпечною, тому що є можливою електролітична дія струму і спучування ізоляції.

Величину струму сушки підтримують в межах (0,4 – 0,7) Ін при сушці від стороннього джерела змінного струму.

При сушці від стороннього джерела трьохфазного струму в режимі короткого замикан- ня статор підключають до мережі трьохфазного струму пониженої напруги і прогрівають струмом короткого замикання, який протікає по його обмотці. Ротор при цьому загальмо- вується, і його активна сталь нагрівається індукційними втратами. У двигунів з фазним ротором останній закорочується спеціальною перемичкою, щоб уникнути підгоряння кілець. При наявності відповідної напруги вона може бути підведена до загальмованого ротору, а статор закорочений через амперметр.

Під час сушки необхідно слідкувати за температурою частин, що більше нагріваються (ротор). При підвищенні температури більше допустимої ротор розгальмовують, і він починає обертатися, при цьому машина вентилюється. Температуру можна регулювати, періодично відключаючи струм.

Сушка методом індукційних втрат в активній сталі статора за допомогою спеціальної обмотки намагнічування. В машинах постійного струму нагрівання здійснюється за рахунок створення в активній сталі статора або в станині машини змінного магнітного потоку шляхом намотування на статор спеціальної обмотки намагнічування з ізольованого проводу, яка заживлюється змінним однофазним струмом. Температуру регулюють періодичним включенням і відключенням обмотки намагнічування.

При сушці індукційними втратами в сталі статора машини з використанням валу в якості витка намагнічування через вал пропускають струм від зварювального трансфор- матора при напрузі 15 – 20 В і струмі до 1000 А.

 


Читайте також:

  1. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  2. Аеродинамічні властивості колісної машини
  3. Аналогові обчислювальні електронні машини.
  4. БАГАТОКОВШОВІ ЕКСКАВАТОРИ. ВИЙМАЛЬНО-ТРАНСПОРТУЮЧІ МАШИНИ. КОМПЛЕКСИ МАШИН БЕЗПЕРЕРВНОЇ ДІЇ
  5. Безпека праці під час експлуатації електронно-обчислювальних машин
  6. Боротьба ОУН—УПА з радянською репресивною машиною
  7. Будова й основні елементи машини
  8. Будова машин постійного струму
  9. Вибір будівельних машин, механізмів і технологічного транспорту для комплексної механізації монтажних робіт
  10. Вибір напівфабрикату або заготовки у машинобудівному виробництві
  11. Види діелектричних втрат
  12. Види електричних травм




Переглядів: 1050

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Монтаж крупних електричних машин | Монтаж апаратури керування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.