МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Будова машин постійного струмуЕлектричні машини постійного струму
Електрична машина - це установка для перетворення механічної енергії в електричну ( генератор) або електричної енергії в механічну (двигун). Генератори обертаються первинними двигунами( гідравлічними, паровими) й застосовуються для ля живлення різних струмоприймачів. Машини постійного струму застосовуються в електроприводах, які потребують широкого діапазону регулювання швидкості,використовуються для живлення обмоток збудження синхронних машин, а також на електротранспорті, в установках електролізу, приводі прокатних станів і шахтних підйомників.
Машина постійного струму складається з таких основних деталей та вузлів: станини, осердь полюсів та їх обмотки, осердя якоря та його обмотки, колектора,підшипникових щитів і щіткотримачів із щітками. Станина (рис 10.1а) - це литий циліндр, виготовлений із сталі чи чавуну, що мають високу магнітну провідність. Станина служить магнітопроводом, а також кістяком для кріплення полюсів, підшипникових щитів, вивідних затискачів, і лап для встановлення машин на фундаменті. Осердя полюса (10.2б) – це прямокутна призма, розширена на кінці. На осердя полюса надівається обмотка у вигляді котушки(10.2б), виготовленої із ізольованого проводу, по якому проходить струм збудження, що створює магнітне поле машини. Осердя полюса разом з обмоткою утворює полюс (10.2в). Розширена частина його називається полюсним наконечником. Машина постійного струму може мати щонайменше одну пару полюсів (північний і південний). Полюси кріпляться до станини болтами. Осердя якоря (10.3а) має вигляд циліндра з отвором по осі для вала. З метою зменшення вихрових струмів осердя складають з штампованих листів електротехнічної сталі, ізольованих один від одного. На поверхні осердя є пази, в які вкладаються обмотки якоря – система провідників, з’єднаних між собою за певною схемою. Обмотка складається звичайно з окремих секцій, намотаних ізольованим проводом на спеціальних шаблонах, причому для утворення хвильової обмотки якоря використовується секція (10.3б), а петльові - на (10.3в) В обмотці якоря індукується е. р. с. , яка знімається з якоря за допомогою колектора та щіток і спрямовується на споживача. Колектор (10.4) складається з окремих пластин клиновидної форми, виготовлених з червоної міді, які називаються колекторними пластинами. Вони ізольовані одна від одної міканітом. Поверхня колектора має правильну циліндричну форму. До кожної колекторної пластини припаюються кінці секцій обмотки якоря. Підшипникові щити (10.6) – це литі чавунні деталі, що прикріплюються болтами до торців станини. В цих щитах є отвори для підшипників, на яких обертається вал якоря. Щітка (10.7а) у вигляді вугільної, графітної чи міднографітної прямокутної призми закладається в щіткотримач (10.7б). До колектора вона притискається пружиною. Щіткотримач за допомогою хомутика з’єднується з пальцем щіткової траверси, яка кріпиться на одному з підшипникових щитів. Щіткотримачі зі щітками служать для відведення струму з колектора генератора чи для відведення до колектора двигуна. Залежно від середовища, в якому повинна працювати електрична машина, а також її потужності, частоти обертання, номінальної напруги і режиму роботи конструкція машини може значно змінюватись. Однак кожна машина постійного струму повинна мати розглянуті тут деталі та вузли.
Читайте також:
|
||||||||
|