МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стратегія для підприємств, що розвиваютьсяПідприємства, що розвиваються, завжди займають більш слабкі ринкові позиції, ніж галузеві лідери. В такій ситуації малі підприємства можуть займати позиції агресора, задоволених переслідувачів лідера, стратегії вільної ніші, стратегії спеціалізації, стратегії “найкращої якості”, стратегії зростання, стратегії власного іміджу та інші. Для підприємства що використовує стратегію агресора найважливішим правилом є “...виключити напад на лідера”. Тобто, в даному випадку підприємство агресор може зміцнювати свої галузеві позиції за рахунок таких же малих підприємств а цим самим і зміцнювати свої конкурентні позиції та збільшувати нішу на ринку. Задоволені переслідувачі лідера свідомо уникають від агресивних стратегічних дій з метою переманити споживачів лідера. Вони використовують стратегії, що не провокують загострення конкурентних відносин, та, як правило, використовують стратегії, що не призводять до виникнення конфронтації з лідерами. Стратегія вільної ніші – це використання стратегічного набору спрямованого на концентрацію, на певного споживача чи використання продукту якими або не хочуть, або не можуть займатись галузеві лідери. При виборі такої стратегії необхідно пам’ятати про те, що вільна ніша повинна розміри, що забезпечують на початковому етапі рівень беззбитковості діяльності та відповідний потенціалі для зростання в перспективі. Як, приклад, на сьогодні в Україні, - це мережа регіональних авіаліній, яка не цікавить поки-що ведучі авіакомпанії. Стратегія спеціалізації – підприємство, що розвивається, спрямовує всі свої зусилля на єдиний продукт, послугу. Так, підприємство Pelikan – лідер по виробництву рідин для виправлення помилок у тексті. Стратегія найкращої якості – це концентрація зусиль на створені продукції найвищої якості чи її унікальних можливостей. Це висока якість, часте відновлення продукції, контакт із споживачами для залучення їх до участі у розробці більш якісної продукції і інші заходи що дозволяють підприємству займати лідируючі позиції по якості продукції на ринку. Стратегія зростання – передбачає поглинання чи придбання більш слабких конкурентів в результаті чого підприємство здобуває більш значну частку ринку. Авіакомпанія “Аеросвіт” та “МАУ” своїм ростом зобов’язані відчленуванню діючих авіаліній у авіакомпанії “Авіалінії України”. Стратегія власного іміджу використовується деякими малими підприємствами з метою підвищення конкурентних позицій та збільшення долі ринку, впроваджуючи стратегію, що різко відрізняється від стратегії конкурентів. Такими стратегіями можуть бути: § створення репутації найнижчих цін; § виробництво продукції з найвищим співвідношенням якість / ціна; § створення продукції з унікальними можливостями; § лідирування по впровадженню у виробництво нової продукції чи нетрадиційної реклами. Звичайно, малі підприємства зустрічають багато перешкод та бар’єрів для зміцнення своїх конкурентних позицій, але це не значить, що вони не мають перспектив для зростання. Підприємства, що розвиваються мають достатньо шансів для свого подальшого розвитку якщо вони вчасно та правильно використовують свої переваги та можливості, що надає їм зовнішнє середовище. Так, авіакомпанія “Авіалінії України” із лідера перетворилась в банкрута, а відносно молоді невеликі авіакомпанії “Аеросвіт” та “МАУ” в цей час зміцнили свої конкурентні позиції. Читайте також:
|
||||||||
|