МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||
Організація страхування в Україні та відносини у сфері страхування, що регулюються фінансовим правом
Початок виділення страхування як самостійного елемента ринкової інфраструктури було покладено 16 жовтня 1991 року, коли Кабінет Міністрів України своєю постановою за № 272 ліквідував Держстрах України і утворив на його базі Українську державну страхову комерційну організацію, реорганізовану пізніше в акціонерне товариство відкритого типу - Національну акціонерну страхову компанію “Оранта”. 14 червня 1994 р. розпорядженням уряду України на базі п’яти регіональних дирекцій НАСК “Оранта” - Кримської, Донецької, Дніпропетровської, Запорізької і Луганської - були утворені самостійні акціонерні товариства страховиків. Особливо помітно прискорився процес розвитку страхової справи в Україні після видання Кабінетом Міністрів України декрету “Про страхування” від 10 травня 1993 року. Відповідно до цього декрету Міністерство фінансів України розробило та затвердило 29 червня 1993 року інструкцію про умови ліцензування страхової діяльності на території України і контроль за їх дотриманням. Закон України “Про страхування” став наступним кроком сприяння розвитку страхової діяльністі в Україні. Фінансово-правовий інститут обов’язкового державного страхування не охоплює всю страхову діяльність у цілому, а відокремлює тільки блок публічно-правових норм, використовуючи імперативний метод. Характерними рисами відносин, які регулюються цим інститутом є: 1) встановлення державою видів, умов обов’язкового страхування; 2) безпосередня участь держави або уповноваженого нею органу в цих відносинах; 3) застосування метода державно-владних приписів; 4) регулювання відносин з приводу формування та використання державних страхових фондів. Тема 10. ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДЕРЖАВНИХ ВИДАТКІВ та бюджетного фінансування
1. Поняття державних видатків Виконання будь-яких функцій держави потребує прямих витрат фінансових ресурсів. Тому витрати держави - це одна з важливих сторін фінансової діяльності держави, яка безпосередньо пов’язана з її діяльністю по мобілізації коштів до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів.
У фінансовому праві державні видатки виділені в окремий інститут державних видатків, який утворюється фінансово-правовими нормами, що регулюють суспільні відносини щодо витрачання державних та комунальних грошових ресурсів.
Державні видатки визначаються функціями та економічним станом держави. В період переходу до ринкової економіки суттєво змінюється структура державних видатків - їх склад та обсяги. Це пов’язано, в першу чергу, з появою комунальної форми власності, подальшим збільшенням сектора економіки, що базується на недержавній формі власності, проведенням реформи цінової політики держави, а також з поступовим скороченням дотаційного фінансування цілих галузей народного господарства та збільшенням використання методів цільового фінансування державних програм. Значна частина державних видатків відображається в Державному і місцевих бюджетах. Решта державних видатків фіксується у фінансових планах і кошторисах окремих міністерств, відомств, підприємств і організацій. Сукупність державних витрат відображається у зведеному фінансовому балансі держави.
Групи державних видатків
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||
|